Skip to main content

Ik vind een jongen echt heel erg leuk maar ik heb werkelijk geen idee hoe hij over mij denkt (en ik heb hem nog niet verteld dat ik hem leuk vind). Ik heb hem dit schooljaar leren kennen, hij zit in mijn stamklas, en we zitten altijd naast elkaar wanneer we een les samen hebben. In t begin praatten we dan best wel veel, maar tegenwoordig een stuk minder. De ene dag lijkt hij in een goede bui en praten we wel wat, de volgende dag lijkt hij low-spirited te zijn en is hij best wel stil en als hij dan praat dan is hij kortaf.

Ik word er super onzeker van en ik was al best onzeker doordat ik hem niet kan peilen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil zo graag weten of ik een kans maak bij hem maar bovenal wil ik weten of hij het überhaupt leuk/fijn vindt om tijd met me door te brengen. Maar tegelijk ben ik best wel bang om te weten te komen hoe hij over me denkt... We hebben ook nog nooit tijd doorgebracht buiten school doordat hij het druk heeft met huiswerk en schooldingen, maar soms vraag ik me af of hij dat als excuus gebruikt of zo om niet met me af te hoeven spreken. Ik heb echt geen idee. Wat moet ik doen? Hoe kom ik erachter hoe hij over me denkt, zonder dat het overkomt als willen weten of hij me leuk vindt? (Ik weet niet of ik er al klaar voor ben om hem te laten weten dat ik hem leuk vind...) Of moet ik hem juist vertellen dat ik hem leuk vind? Ik weet het echt niet.

Wat is jullie advies?

Hey, je kan met hem flirten als je dag durft. of hem een knuffel geven als je hem ziet, -ik knuffel ook graag met (jongens)vrienden en dat is echt niet zo gek om te doen.-  en dan kijken hoe hij reageert. 

Ik zou als ik jou was niet te hard van de stapel lopen. Daar kan hij van schrikken. Je kan eerst beter hints geven en steeds een stapje verder en als hij het blijft beantwoorden vind hij jou ook leuk. 

Dit is mijn mening, misschien geld wel iets heel anders voor jou, volg gewoon je hart❤️

Liefs Julie


Het is heel lastig als hij zich steeds anders gedraagd inderdaad, en als hij steeds excuses heeft om niet af te spreken is dat wel opvalt maar dat hoeft niet persee met jou te maken te hebben.

Ik zou zelf proberen om wat vaker met hem te praten, als dat oke gaat kunnen jullie eerst meer vrienden worden. Misschien eerst alleen op school en dan uiteindelijk buiten school. Zegmaar een beetje langzaam opbouwen. 

Maar als je merkt dat dat niet werkt en hij duidelijk geen vrienden wilt zijn dan moet je denk ik toch door met je leven want als ie niet eens met je wilt kletsen zal hij je ook niet leuk vinden.

Je hoeft dus echt niet ineens te zeggen dat je hem leuk vind maar probeer er eerst een beetje achter te komen hoe geintreseerd hij in jou is :)


Heyy, 

 

het kan heel goed zijn dat hij jou ook leuk vind en daar lastig mee om kan gaan en niet zo goed weet wat hij moet. Aan de andere kant kan het zijn dat hij je helemaal niet ziet staan, alles is mogelijk dus ik zou nog een beetje kijken en langzaam nog een stukje meer kijken door zoals eerder gezegd een knuffel te geven of iets dergelijks 


Reageer