Ik vind een jongen echt heel erg leuk maar ik heb werkelijk geen idee hoe hij over mij denkt (en ik heb hem nog niet verteld dat ik hem leuk vind). Ik heb hem dit schooljaar leren kennen, hij zit in mijn stamklas, en we zitten altijd naast elkaar wanneer we een les samen hebben. In t begin praatten we dan best wel veel, maar tegenwoordig een stuk minder. De ene dag lijkt hij in een goede bui en praten we wel wat, de volgende dag lijkt hij low-spirited te zijn en is hij best wel stil en als hij dan praat dan is hij kortaf.
Ik word er super onzeker van en ik was al best onzeker doordat ik hem niet kan peilen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil zo graag weten of ik een kans maak bij hem maar bovenal wil ik weten of hij het überhaupt leuk/fijn vindt om tijd met me door te brengen. Maar tegelijk ben ik best wel bang om te weten te komen hoe hij over me denkt... We hebben ook nog nooit tijd doorgebracht buiten school doordat hij het druk heeft met huiswerk en schooldingen, maar soms vraag ik me af of hij dat als excuus gebruikt of zo om niet met me af te hoeven spreken. Ik heb echt geen idee. Wat moet ik doen? Hoe kom ik erachter hoe hij over me denkt, zonder dat het overkomt als willen weten of hij me leuk vindt? (Ik weet niet of ik er al klaar voor ben om hem te laten weten dat ik hem leuk vind...) Of moet ik hem juist vertellen dat ik hem leuk vind? Ik weet het echt niet.
Wat is jullie advies?