Vragen over verkering

  • 13 November 2022
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Forum,

Sommige leden zullen mij nog kennen, maar velen ook niet, omdat ik niet meer zo veel op het forum zit. Er is afgelopen maanden veel gebeurd en dat wil ik in dit topic delen, daarnaast wil ik nog voor advies vragen. 

Zoals te zien is op mijn account, was ik ongeveer een heel jaar smoorverliefd op een meisje. Ivm met privacy is het niet toegestaan om namen te delen, dus ik ga haar “Demi” noemen voor het gemak. Afgelopen zomervakantie ben ik met haar en “Anna” (nepnaam), een meisje die ik heel lang geleden leuk vond, in een vriendengroep beland. 

Verkering en andere dingen

PS: voor meer info kun je mijn oude topics lezen

Ik kwam in de zomervakantie achter dat Anna mij leuk vond, maar van haar gevoelens af wilde komen, omdat zij al wist dat ik een ander leuk vond. Ik was ook niet meer op haar, dus ik heb haar verteld dat het beter is om vrienden te blijven. Sindsdien zijn wij hele goede vrienden. 

Nadat school was begonnen, begon ik wat meer met Anna en Demi om te gaan. Ik had geprobeerd om van mijn gevoelens voor Demi af te komen, maar dit was helaas niet gelukt, omdat ik simpelweg smoorverliefd was. Samen met een andere meisje waren wij groepje. 

Na een tijdje besloot Anna om mij en Demi een gunst te doen: zij vertelde ons dat we elkaar beide leuk vonden. Dit was echt een schock voor mij, ik had dit totaal niet verwacht en Demi ook niet. Ik vroeg aan Demi hoe lang zij mij al leuk vond en blijkbaar vindt zij mij ook al een jaartje leuk.

Na een maand kregen we verkering, dus ik heb nu verkering met het meisje dat ik al langer dan een jaar leuk vind. Dat was eigenlijk wat ik wilde delen. Ik ben hier natuurlijk erg blij over, omdat zij echt geweldig is.

We hebben wel besloten om het niet openbaar te maken, want onze ouders zouden ons afmaken als ze erachter kwamen. Ik kan helaas de reden niet vertellen, maar we hebben beide dezelfde reden hoezo onze ouders ons zouden afmaken. 

Dus voor de mensen die in een soortgelijke situatie zitten zoals ik zat, vertrouw je op je buikgevoel. Ik had al langer een idee dat het wederzijds was, maar ik vertrouwde het niet helemaal. Nou: mijn buikgevoel had gelijk. Dus: vertrouw op jouw buikgevoel :))

Vragen

Ik weet eigenlijk nog niet zo veel over wat ik in een relatie moet doen en kan verwachten, ondanks dat ik genoeg weet over of iemand je leuk vindt of niet. 

Hebben jullie nog advies voor mij?

en uh: wat vindt een meisje leuk voor haar verjaardag? Ik wil namelijk iets voor haar halen, maar het mag niks met hartjes zijn, want het moet geheim blijven dat we iets blijven. Ik ben van plan om een knuffel ofzo te halen wat een referentie is naar een bijnaam die ik aan haar heb gegeven, klinkt dat leuk? 

Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor jouw reactie! :)) 

Sano07


0 reacties

Geen reactie

Reageer