Hi ik heb al meer dan 3 maanden een relatie met een fantastisch lief en perfect persoon en weet all lang dat ik lesbienne ben mijn partner en ik kennen elkaar al meer dan 10 jaar en al die tijd was ze een meisje, op Pinterest kun je elkaars boorden bekijken (dat doe ik vaak als ik haar mis) de laatste maand ofzo staan er veel transjongens dingen op zijn/haar boorden ik heb sowieso al vaak gedacht dat hij zich niet comfortabel voelt in een meisjes lichaam en ik wil er zijn om hem te steunen maar hij weet niet dat ik naar zijn Pinterest kijk en ik wil niet lijken op een stalker maar wil er wel voor hem zijn en laten weten dat ik het oké vind (waarschijnlijk weet hij het al omdat ik een trans zus heb waar ik volledig oké mee ben) ik wil dat ik hem bij zijn nieuwe naam kan noemen en een “hij hem” kan noemen omdat ik weet dat hij daar blij van wordt maar ik wil hem niet dwingen om uit te komen als demiboy (gedeeltelijk jongen gedeeltelijk nonbinaire ) want dat is wat er op zijn Pinterest staat
(Sorry voor de lange tekst<3)
(En het gebruik van zij en hij door elkaar)