Skip to main content
Vraag

Vragen of niet?

• December 8, 2025
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik vind dus een jongen echt heel erg leuk waar ik vorig jaar mee in de klas zat (dit jaar helaas niet). We hebben mekaar op snap (had ik hem gevoegd), tiktok (wilde hij mij voegen) en insta (wilde hij mij voegen). We hebben heel erg vaak oogcontact in de gangen en in de pauze. Via snap hebben we ook wel eens een gesprek gehad maar dat waren dan meestal korte gesprekken. Hij heeft me ook gefeliciteerd op mijn verjaardag. Hij weet dus op een of andere manier wel dat ik hem leuk vind, hoe? idk, maar in de klas word zijn naam de hele tijd naar mij geroepen. Niemand heeft echt iets aan mij gevraagd want dat durven ze niet. Elke keer als ik iets vraag reageert hij echt super lief en echt het tegenovergestelde van droog, ik had dus een keer een snap per ongeluk opgeslagen en toen had ik dus geappt “ho sorry dat ging per ongeluk” en gtoen zei hij “ooh nee maakt niet uit hoor”. Ik heb dus ook ooit aan hem gevraagd of hij wist waarom mensen zijn naam de hele tijd aan het zeggen waren tegen mij maar toen zei hij dat hij het niet wist. En toen ik een keer achter hem liep op de trap raakte hij mijn hand aan en toen draaide hij om en blooste en lachte hij een soort van, hij zei ook heel zacht sorry. Ik was dus van plan om volgende week vrijdag hem te vragem maar ik weet niet of dat te vroeg is, iemand help!

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 9, 2025

hi 

ik ben ook een meisje en ik ken een jongen die hetzelfde doet ik had hem per ongeluk gebeld en toen belde hij mij terug ik zij gelijk sorry en toen zij hij ook van oh maakt niet uit en hij vroeg me of ik kon afspreken maar het was een beetje stom want mijn broertje vond het nodig om met zijn vriend (het broertje van mijn vriend) mijn telefoon te stelen en hem een berichtje te sturen met wil je verkering en de volgende dag kreeg ik een berichtje en daar stond in dat hij wel welde en toen stuurde ik dat ik het niet gestuurd had hij heeft het bericht snel verwijderd maar hij vond me dus wel leuk 

tip 

1 je kan kijken of hij ook bij anderen meisjes zo doet als hij dat niet doet is het een grote kans dat hij je leuk vind 

2 je kan vragen of hij iemand leuk vind 

3 je kan hem ook gewoon verkering vragen of hem een bericht je sturen als je het gwn spannend vind

ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes lilou 😊

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 9, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Lilou Ik heb dus gekeken op zijn volger lijst op TikTok en Insta en ik ben het enige meisje die hij volgt, ook zijn snap score is echt heel laag en vorig jaar zei hij dat hij snap al best wel een tijdje heeft

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

Vragennnn absoluut! 

Wil je ons op de hoogte houden?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 20, 2025

@Katjatja 

Hij heeft me afgewezen