Vraag

vraag voor meisjes: hoe zou ik jou kunnen fixen?

  • 12 February 2022
  • 13 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

ik heb een vraag voor meisjes

.. hoe zou ik jou kunnen fixen

zou ik stoer moeten zijn of softy

zou ik moeten kunnen vechten of wel kunnen maar niet willen

zou ik beroemd mogen zijn ?  ( ik bn dat wel )

en zou ik drip moeten hebben

ik ben wel een boy met seks skills vinden julli dat wel leuk?

thanks van x jordan


13 reacties

Hoi Jordan, goeie vraag. 

Ik vind het vooral belangrijk dat iemand een beetje chill is.  Niet te klef maar ook niet alsof het je niks boeit. 

Ik hou echt niet van jongens die vechten, maar ik wil wel iemand die confident is een niet over zich heen laat lopen. 

Ik vind seksskills niet zo boeiend.  Ik bedoel het niet wel fijn zijn maar dat kun je ook samen ontdekken.  Succes!

Reputatie 7
Badge +9

Eerst vrienden worden en dan als je een tijdje vrienden bent vragen om verkering maar niet gelijk als je een paar dagen vrienden bent vragen om verkering maar was jezelf 

Reputatie 7
Badge +9

Ja maar als je wat met haar krijgt moet je wel vragen wat zij wilt 

Reputatie 3
Badge +1

Ja maar als je wat met haar krijgt moet je wel vragen wat zij wilt 

okee maar boeit t als ik beroemd bn want ik hoor mensen zeggen dat meisjes niet echt met beroemde mensen willen gaan

en wat vind jij van jongens die vechten op straat want ik vecht wel en ze zeggen ook van ze houden niet van vechtende boys

Ja maar als je wat met haar krijgt moet je wel vragen wat zij wilt 

okee maar boeit t als ik beroemd bn want ik hoor mensen zeggen dat meisjes niet echt met beroemde mensen willen gaan

en wat vind jij van jongens die vechten op straat want ik vecht wel en ze zeggen ook van ze houden niet van vechtende boys

vraag gewoon iemand die je leuk vind, als ze jou niet terug vind so be it, zo wel dan kom je er zelf achter wat ze leuk of niet vind; vechten in het algemeen vinden 99% van de meiden niet chill, dus doe het alleen om je meid te beschermen en niet om cool mee te doen, want uit mijn kennis vinden de meeste meiden stoerdoenertjes niet leuk

 

groetjes T (jongen)

Heyy,

Het zal per persoon verschillen.

Het klinkt nu een beetje alsof je je aan wilt passen aan wat meiden willen, maar doe dat maar niet, blijf wel altijd jezelf. 

Ikke13

 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy Jordan

Je moet echt gwn jezelf zijn je zou mij bv kunnene fixen door gewoon lekker jezelf te zijn! geen zorgen het lukt wel!

Veel succes! xx

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Het zal per persoon verschillen.

Het klinkt nu een beetje alsof je je aan wilt passen aan wat meiden willen, maar doe dat maar niet, blijf wel altijd jezelf. 

Ikke13

:joy:  hoe weet je het maar goed ik zal mezelf blijven

Reputatie 5
Badge +2

Hoi, ik denk dat je u zelf moet zijn en ja zoals de andere zeggen seks skiles da  boeit ni echt ma zoe en beetje stoer zijn bij een boy is wel cool enzo je moet u ni aanpassen maar gewoon u zelf blijven ❤

Je moet aardig zijn voor iedereen 

Je moet lief zijn

Je moet ook een beetje stoer zijn

 

X Zelle 

Hoii,

Ik vind iemand aantrekkelijk als die:

Aardig is en niet te stoer doet ofzo

Humor heeft

Er altijd voor je is ook als je verdrietig bent ofzo.

Let wel op: dit verschilt heel erg per meisje kijk dus bijvoorbeeld wat haar interesses zijn en op welk type ze valt.

Als zij bij jou past hoeft  jij niet veel te veranderen 

Maar als zij niet bij jou past moet jij heleboel dingen veranderen 

 

Reputatie 6
Badge +3

gewoon iemand die niet denkt dat hij de baas is en alles kan en verder aardig en een beetje grappig

Reageer