Vraag

vraag voor meiden over daten

  • 23 September 2020
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

wat vinden meisjes leuk om te doen op eerste date met jongen?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heyy, mij maakt dat meestal niet uit als het maar gezellig is en degene waarmee je op date bent zichzelf is.

Badge

hoi, ben gewoon jezelf!  ga dan ook iets doen wat jij leuk vind, maar wel of zei het ook leuk vind!

Reputatie 3
Badge +3

Hallo,

wat vinden meisjes leuk om te doen op eerste date met jongen?

oke ik ga helemaal op in mijn meisjes-jongenshart oke, hier komt het lol:

  • bios ofzo, altijd romantisch en chill, ga niet voor een of andere horrorfilm of oorlogsfilm wantja is niet koel maar kies bv een paar films of laat haar die kiezen, en kies dan samen 1tje uit
  • picknicken, is super cute en gezellig enja meisjes loeven dat
  • uuuh iets van samen een film kijken thuis bij iemand, is heel chill en al helemaal als het meisje bij je gaat liggen of in haar chillkleding gaat weet je dat ze zich op haar gemak voelt enja dats fijn.

ik hoop dat je hier iets aan ahd doeidoei en voor vraagjes lmk

Reputatie 2
Badge +1

Hai! 
 

wat meisjes leuk vinden verschilt echt per meisje, maar wat wel leuk is is dat je let op het volgende

  1. Het is leuk als je een meisje het gevoel geeft alsof ze moeite waard is! (Je hoeft geen heel diner klaar te maken ofzo, maar ruim bijvoorbeeld je kamer op voor ze daar komt ofzo, of bereid iets leuks voor.)
  2. wees geen controle freak. Alles wat gebeurd gebeurd. Daar hoef je je geen zorgen over te maken en maak vooral geen tijdschema want dan zit je er erg aan vast heb je allemaal onnodige verplichtingen. 
  3. blijf jezelf. Dit wordt veel gezegd, omdat het ook echt belangrijk is. Als je je heel anders voordoet dan hoe je bent, gaat zij je dan ook leuk vinden om hoe je doet of hoe je bent? Je bent echt al goed genoeg van jezelf (en als een meisje dat niet leuk vind is het gewoon niet de ware. Dan moet je het niet groter maken dan dat het is) 
  4. wees eerlijk 
  5. relax. Probeer een beetje rustig adem te halen en niet te veel te stressen. Het gaat hoe het gaat en dat is goed. Je hoeft niet te doen alsof het je niks boeit, maar probeer er niet voor te zorgen dat je gestrest uit de date komt. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt! (Hopelijk veel plezier!) 

toedels en wielewapjes van mij :) 

Reageer