Skip to main content
Vraag

Vraag voor meiden: hoe voelt het om verkering te hebben?

• July 30, 2026
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke het klinkt echt dom enzo, maar hoe voelt het als je verkering hebt? Ik bedoel hoe voel je je dan? Want tja ik vraag het omdat ik zelf nooit echt een vriendje gehad hebt of verkering enzo ik heb ook nooi gekust of geknuffeld met iemand en daarom vroeg ik me af: Hoe voelt het?

Soms denk ik echt alsof ik nooit een vriendje zou krijgen ofzo. Geen enkele jongen van mijn school mag mij of van mijn klas, maar ja die zijn ook 11 12 13 en ik ben 15. Dus ja ik weet zelf niet hoe ik een relatie moet beginnen, want ik durf zegmaar geen jongen meer verkering te vragen doordat ik tijdens een gala in groep 8 afgewezen was, maar ik ben zelf niet verliefd nu. Maar ja als ik dan verliefd ben durf ik het waarschijnlijk toch niet te vragen.

Maar als jullie mijn vraag willen beantwoorden. Alvast bedankt dan!

En zouden jullie me wat tips kunnen geven als ik dan een keer verliefd ben alsjeblieft?

3 reacties

• Net nieuw
  • August 1, 2026

Hey spicey zeg mr als je verliefd bent in mij geval is het dat je gewoon met die persoon overal mee over kan praten dat t gezellig is en ik krijg vaak vlinders in mn buik als ik hem weer zie en dat ik lekker mezelf kan zijn 

en dr zit vast wel ergens een jongen voor je de jongens op mij school mochten me ook niet om de verhalen die rond gingen maar geloof me zodra iemand je leert kennen en ziet hoe je bent dan mogen steeds meer mensen je xx 💋 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Hee, verliefdheid voel voor mij heel fijn en dat je steeds denkt aan die persoon. Maar dit kan voor iedereen anders zijn. Maar ik had toen ik een relatie kreeg. Wel hele intense gevoelens naar die persoon. En steeds als degene een appje stuurde schrok ik van binnen erg van. Maar het is een gevoel die moeilijk te beschrijven was en is.  Ik zat toen echt op een roze wolk toen die persoon ja zei om mijn verkering te zijn. En ik had 1 keer een brok in m’n keel van verliefdheid. Ik schrok daarvan, omdat ik dacht dat het niet echt kon gebeuren. Wel dus. Maar ik snap je angst om verkering te vragen. Het is ook best eng, maar ik zou rustig blijven en zo kalm mogelijk te blijven. Wat het antwoord ook gaat zijn. Ik lees ook dat je nooit een vriendje gaat krijgen. Tip van mij, nooit zo negatief over jezelf denken. Het komt goed, het moet echt op je pad komen. Ik vond dit zelf ook lastig omdat iedereen van mijn vriendinnen een vriendje hadden. En ik nog niet. Maar hoe stom dit ook klinkt, heb geduld en het komt echt wel goed. En blijf positief dat het wel gaat gebeuren en dat het dan nu nog even de tijd er nog niet voor is.  En ik had uiteindelijk wel een relatie gekregen. Maar dat was wel oké. Maar toen wist ik niet wat ik moest doen of wilde. Maar nú gelukkig wel.  Tip van mij. Zorg  dat je een beetje weet wat je wilt als je verkering hebt. En dat je dat goed bespreekt met je vriendje. 
Hopelijk heb je hier iets aan. ( sorry voor de lange tekst) 
Groetjes F. 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

@F.xxx dankjewel voor je reactie😊 ik denk dan maar dat ik gewoon moet wachten. En zelf denk ik dat mijn school niet de bepaalde plek voor me is om een relatie te krijgen, want tja niemand mag me echt. Dus ik denk dan maar dat ik geduld moet hebben totdat ik op dansles ga voor stijldanse/partner dansen. Ik moet daar toch met jongens dansen dus misschien vind ik daar iemand wel.

Maar super bedankt voor je antwoord😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥