Vraag

vraag voor jongens 13/14/15

  • 10 July 2022
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi hoi,

Ik ben weer terug na lange tijd:) Ik had ff een vraagje voor de jongens onder ons van 13/14/15. Zouden jullie het leuk vinden als een meisje aan je vraagt of je met haar wil facetimen? Ook al heb je geen crush op haar?

liefss


6 reacties

Badge

De meeste jongens zijn  al blij als je überhaupt met ze wilt praten, en anders is een beetje sociale interactie nooit verkeerd. 

Reputatie 4
Badge +3

Jaa, altijd leuk! Zou ik in ieder geval leuk vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Is wel gezellig zo, dus ja :) 

Reputatie 5
Badge +1

@VriendelijkeVriend @anoniemqwerty @Sano07 Thanksss! En een subtiele manier om dat te vragen?

Kijk, ik zelf ben niet zo heel goed in praten, dus soms vind ik het niet leuk. Maar meestal vind ik het wel leuk.

Om het te vragen zou ik gewoon vragen “Kan ik je bellen? :)”

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou gewoon zeggen van hey kan ik je even bellen en dan een vraag bedenken voor als je beld. Dan stel je die vraag (bijv over de les die je vamiddag had met hem ofzo) of een vraag over iets wat hij/zei kan weten en wat bijpassend is van waarvan je hem kent.

Dan zou ik die vraag stellen (dat hele antwoord boeid niet) en dan kan je het gesprek beginnen.

 

Als ie vraagt van waarom zeg dan dat je een vraag heb over iets. Meer niet 

Als ie dan zecht van wat is de vraag en hij gaat hem dan beantwoorden zeg dan van maar kan je gewoon ff bellen want ik heb nog meer een vraag enzo

Nou als ie dan nog moeilijk doet dan is ie moeilijk😂

 

Laterrrr

Reageer