Vraag

vraag voor de meiden, wat vinden jullie aantrekkelijk

  • 30 August 2023
  • 10 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo meiden ik heb een vraag 

Ik heb nog geen vriendin dus wat vinden meiden aantrekkelijk qua uiterlijk en innerlijk 

alvast succes met invullen


10 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi hoi,

dat is voor ieder meisje heel verschillend!

sommige vinden het leuk als jongens humor hebben en andere zijn daar juist helemaal niet van, zoeken naar een vriendin heeft niet veel zin ooit kom je de ware vanzelf tegen.

XX Hello Hello 🌟

 

 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Wie wil,

Zoals @Hello Hello al vertelde is dat voor alle meisjes anders. Over het algemeen vinden meiden het aantrekkelijk als je ze veilig laat voelen, gewoon de kleine dingen. Ik vind dat zelf wel heel aantrekkelijk. Voor de rest kan kun je eens in je omgeving kijken, wat doen die jongens en vinden hun vriendinnen dat fijn? 

Verder kan ik er weinig over zeggen omdat ieder meisje een andere typen heeft en andere dingen aantrekkelijk vind. Je moet je niet proberen te veranderen zodat meisjes je leuk vinden. Blijf jezelf en vind iemand die jou leuk vind om wie JIJ bent.

Succes 

Xx draak

Reputatie 7
Badge +9

ik ben lesbisch maar ik kan je vertellen wat ik veder wel leuk vind aan jongens

  1. als ze een beetje stil zijn, ik hou er echt niet van als ze zo aanwezig zijn
  2. als ze gewoon hun haar hebben dat er een kam doorheen is gegaan en veder niks
  3. als ze een soort gekke verzameling hebben die je niet zou verwachten van een jongen, bijvoorbeeld een barbie verzameling
  4. als ze op paarse vrijdag ook in het paars komen ondanks dat het niet staat

ik heb ook een paar dingen die jongens gewoon moeten doen ook als ze niet singel zijn

  1. gewoon maandverband in hun tas/kluisje hebben
  2. als er iets aan de hand is met een meisje niet de hele tijd vragen wat is er aan de hand. en als ze het dan niet vertellen dan moet je niet boos worden
  3. gewoon jezelf zijn

ik hoop dat het werkt. ook al zijn er genoeg dingen die een jongen kan doen om leuk te zijn. ik blijf lesbisch

Reputatie 1
Badge

1 Blijf vooral jezelf 

2  je eigen stijl hebben

3 zorg dat je lekker ruikt

4 Niet teveel gel gebruiken niet 

5 Humor 

 

Hey. Wat hier gezegd is, en wees niet bang om jezelf te laten zien. Je lijf.  Trek ook lekker wat fleurigs of zomers aan als het warm is, durf bv in de zwembroek. Geef een meisje het gevoel van waardering en respect en neem dingen van haar aan (als in, niet eigenwijs zijn maar luister ook naar haar).  Vraag haar wat ze wil. Maar soms ben je ook de initiatiefnemer. Haha het is balans zoeken. En inderdaad meest belangrijke, wees jezelf en niet gespeeld stoer ofzo. En, emoties tonen mag 200 % 😍 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +2

Hey!

Ik ben heel groot met je eens @Askygirl! Vooral dat gespeelde gedrag zou ik heel erg vinden, dat hij het gevoel heeft dat hij bij mij niet zichzelf kan zijn. Want wat moet ik nou met iemand die me de hele tijd voor de gek zet? Daar kan ik niks mee. Dan merk ik opeens dat hij heel anders is, dat het allemaal gespeeld was, dat zou me meer kwetsen dan wat dan ook. 

Liefs Caiya

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Wie wil ik vind aantrekkelijk aan jongens dat ze een beetje gespierd zijn . Stoer zijn en ja.

Voor mij persoonlijk ik vind jongens met rood haar knap

  • grappig zijn , gwn goede persoonlijkheid en ook niet te druk ofzo en ook weer niet te rustig  en gwn niet irritant doen of  raar doen. gewoon jezelf zijn
  • knap dus mooie haren, blond of bruin of zwart haar allemaal goed, oogkleur boeit ook niet 
  • normale kledingstijl dus geen black bananas ofzo of under armour dat is echt lelijk  vind ik
  • en uiteindelijk ga ik het meeste voor innerlijk en gewoon een leuke grappige jongen met goede persoonljkheid  die ook nog eens knap is.  ja dan ben ik verkocht.
Reputatie 4
Badge

Heyy voor mij is dat 

Bruin haar 

Blauwe/ groene ogen

Lengte langer dan mij maar niet te lang

Beetje merk kleding geen zeeman kleren

Lief zijn

Zorgzaam

Grappig

Behulpzaam

Hoop dat je dr wat aan hebt

XxX haily

Reputatie 3
Badge

Iedereen vind wat anders leuk, maar veel vinden het leuk als iemand interesse in je toont. Ik hou persoonlijk van vriendelijke jongens die niet te druk zijn en hun best doen op school. Er goed verzorgd uitzien vind ik ook belangrijk (Haren gekamt, fris ruiken)

Reageer