Hallo meiden ik heb een vraag
Ik heb nog geen vriendin dus wat vinden meiden aantrekkelijk qua uiterlijk en innerlijk
alvast succes met invullen
Hallo meiden ik heb een vraag
Ik heb nog geen vriendin dus wat vinden meiden aantrekkelijk qua uiterlijk en innerlijk
alvast succes met invullen
Hoi hoi,
dat is voor ieder meisje heel verschillend!
sommige vinden het leuk als jongens humor hebben en andere zijn daar juist helemaal niet van, zoeken naar een vriendin heeft niet veel zin ooit kom je de ware vanzelf tegen.
XX Hello Hello
Hoi
Zoals
Verder kan ik er weinig over zeggen omdat ieder meisje een andere typen heeft en andere dingen aantrekkelijk vind. Je moet je niet proberen te veranderen zodat meisjes je leuk vinden. Blijf jezelf en vind iemand die jou leuk vind om wie JIJ bent.
Succes
Xx draak
ik ben lesbisch maar ik kan je vertellen wat ik veder wel leuk vind aan jongens
ik heb ook een paar dingen die jongens gewoon moeten doen ook als ze niet singel zijn
ik hoop dat het werkt. ook al zijn er genoeg dingen die een jongen kan doen om leuk te zijn. ik blijf lesbisch
1 Blijf vooral jezelf
2 je eigen stijl hebben
3 zorg dat je lekker ruikt
4 Niet teveel gel gebruiken niet
5 Humor
Hey. Wat hier gezegd is, en wees niet bang om jezelf te laten zien. Je lijf. Trek ook lekker wat fleurigs of zomers aan als het warm is, durf bv in de zwembroek. Geef een meisje het gevoel van waardering en respect en neem dingen van haar aan (als in, niet eigenwijs zijn maar luister ook naar haar). Vraag haar wat ze wil. Maar soms ben je ook de initiatiefnemer. Haha het is balans zoeken. En inderdaad meest belangrijke, wees jezelf en niet gespeeld stoer ofzo. En, emoties tonen mag 200 %
Asky XxX
Hey!
Ik ben heel groot met je eens
Liefs Caiya
Hoi
Voor mij persoonlijk ik vind jongens met rood haar knap
Heyy voor mij is dat
Bruin haar
Blauwe/ groene ogen
Lengte langer dan mij maar niet te lang
Beetje merk kleding geen zeeman kleren
Lief zijn
Zorgzaam
Grappig
Behulpzaam
Hoop dat je dr wat aan hebt
XxX haily
Iedereen vind wat anders leuk, maar veel vinden het leuk als iemand interesse in je toont. Ik hou persoonlijk van vriendelijke jongens die niet te druk zijn en hun best doen op school. Er goed verzorgd uitzien vind ik ook belangrijk (Haren gekamt, fris ruiken)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.