Skip to main content

Vraag voor de boys: wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meid?

• July 29, 2026
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke hallo. Ik ben Spicey Girl maar als je iets wilt zeggen noem me dan maar Spice. Ik ben nieuw op dit forum dus laat ik me eerst een beetje voorstellen.

Hoe oud ben ik?: 14 jaar word bijna 15

Waar val ik op?: Jongens duh-uh

Persoonlijkheden?: ik ben vooral pittig (daarom de naam Spicey Girl), heb temperament, flirty, heb vooral droge humor af en toe, ben heel direct en eerlijk over dingen en ik ben best wijs door de dingen die ik heb meegemaakt en van mijn fouten geleerd heb dus ik kan denk ik prima adviezen geven niet dat niet dat ik hele goede adviezen kan geven maar toch en ik heb fatsoen haha.

Hobby's?: vooral ben ik bezig met psychologie, het leren over lichaamstaal, ik lees vraag romans zoals historische romans of fantasy romans, ik ben ook een beetje bezig met stijldansen dus Chachacha, de Rumba, de Tango echt zegmaar vooral met Latin en Ballroom dansen en ik houd van bewegen dus zegmaar sporten enzo voor een goed fit lichaam.

Uiterlijk: als ik het mag en kan beschrijven ik heb bruin haar tot aan mijn schouders, bruine ogen, hoe groot ik ben waarom ook niet? Ik ben 1 meter 63, ik ben slank en een beetje klein vind ik zelf ben ik daar blij mee? Ja duh, waarom zou ik daar niet blij mee zijn?

Mijn quotes: een hofdame die naar je glimlacht is, gevaarlijker dan iemand die je negeert (zelf verzonnen trouwens)

Maar goed even genoeg voorgesteld mijn vraag is dus wat vinden jongens aantrekkelijk aan een meid dat is iets dat ik me afvraag. Al een tijdje. Ik heb zelf niet echt bepaald een vriendje of een relatie gehad eigenlijk. Dus ik vroeg me af wat vinden jongens nou aantrekkelijk aan een meid. Niet dat ik mezelf zou veranderen, maar misschien zouden jullie boys dat kunnen vertellen. Oké alvast bedankt als jullie willen reageren!

Oh en hoe oud zijn jullie trouwens? Gewoon ik wil het weten met welke leeftijden ik praat. En als jullie nog vragen hebben stel je ze maar of willen jullie iets over jezelf vertellen. Let me know!

9 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 31, 2026

Hey! Allereerst je bent vlgs mij een super leuke meid zoals je jezelf beschrijft dus geen zorgen maken 😉  dat komt wel goed! Voor je het weet heb je een leuke knappe vriend 😍 het gebeurt vast en als je het niet verwacht. Wat ik zelf mooi en aantrekkelijk vind is een sterke persoonlijkheid, humor, brede interesse, uiterlijk vind ik een mooie lach, ogen, bouw wel mooi. Maar perfectie bestaat niet en hoeft ook niet vind ik. Ik houd van mensen die weten wat ze vinden en willen en ik vind het leuk, interessant om van elkaar te leren en samen ook dingen te ondernemen. Gelukkig heb ik het geluk om dat te kunnen met een meisje waar ik al lang geleden gek op was (en andersom ook bleek later haha) en ik vind het super cool om ook te volgen wat zij wil, te luisteren en daardoor weer dingen te beleven. Zoals jij beschrijft over wijs, actief en ervaring dat is wmb echt top. Heel verhaal sorry 🤭 

Liefs, Tover xxxx (14) 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 31, 2026

Bedankt voor je reactie Tover01😊

Maar ik denk dat ik zelf in mijn klas minder kans ga maken met jongens. Waarom? Nou zegmaar ik zat in de eerste, want ik was blijven zitten 2 keer, maar ik ga gelukkig nu eindelijk naar de tweede. Maar ja ik zigdus in een klas vol met jongens van 11 12 en 13 jaar oud terwijl ik na de zomervakantie al 15 ben. Dus ja daar zit weinig potentie in dat ik daar iemand ga vinden en ze kennen me trouwens al. Dus ja.

Maar daarom ga ik dus ook binnenkort op stijldansen zegmaar dat is dus dat je met een partner danst enzo. Dus ook vooral contact hebt met elkaar en ook fysiek. Dus ik dacht: misschien kom ik daar wel een leuke jongen tegen als de leeftijdscategorie voor een Jeugdklas 12 tot en met 19 jaar is. Misschien kom ik daar een leuke jongen van 15 16 of 17 tegen. Dat is een beetje mijn inzet om daar heen te gaan en om een beetje te gaan flirten met ze. Alleen mijn vader moet daar, maar niet achterkomen haha. Hij keek me al met een schuin oog aan toen ik vroeg of ik mocht gaan stijldansen haha.😂

Maar bedankt voor je reactie😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

Wat ik aantrekkelijk vind aan een meisje?

Voor mij begint het vooral bij haar karakter. Ik vind het aantrekkelijk als een meisje een eigen, sterke mening heeft en niet zomaar met iedereen meegaat. Iemand die gewoon zichzelf durft te zijn.

Ik hou meer van meiden die niet veel make-up dragen. Iedereen moet natuurlijk doen waar ze zich fijn bij voelt, maar een natuurlijke uitstraling vind ik het mooist.

Ik val ook op meiden met temperament. Niet saai, maar iemand met pit die voor zichzelf opkomt. Daarnaast vind ik een leuke/droge humor heel belangrijk. Samen kunnen lachen maakt alles leuker.

Ik vind het ook fijn als een meisje moeite doet om tijd te maken om af te spreken of te bellen. Dat laat vind ik zien dat je elkaar belangrijk vindt.

Sportieve meiden vind ik ook aantrekkelijk maar hoef nie percee te sportief. En ik vind het leuk als een meisje unieke interesses of hobby's heeft, iets wat je niet bij iedereen hoort. Dat maakt iemand juist interessant.

Natuurlijk moet iemand ook gewoon mijn type zijn. Een leuk innerlijk én uiterlijk zijn allebei belangrijk. Het liefst val ik ook op meiden die iets kleiner zijn dan ik.

Maar als ik echt twee dingen moet noemen die ik het mooist vind, dan zijn het een mooie lach en mooie ogen. Dat valt me eigenlijk altijd als eerste op.

Uiteindelijk zoek ik gewoon een meisje dat zichzelf is, waar je goed mee kunt praten, veel mee kunt lachen en waarbij je je op je gemak voelt.

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

@ANO.NIEM dankjewel voor je antwoord. Eigenlijk zie je ook zo weer dat iedereen weer eens anders is enzo. En dat vind ik nou juist interessant. Dat iedereen zijn eigen persoon zoekt en iedereen weer anders is.

En bedankt voor je antwoord😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

@Spicey Girl geen probleem Spice en het is inderdaad mooi en ook wel goed dat iedereen zo zijn of haar interesses heeft ja, zou nie goed zijn als iedereen hetzelfde interessant zou vinden 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

Op sommige punten hebben we wel dezelfde interesses, want je zegt iemand met een sterke mening.

Weet je ik zelf als ik een jongen leuk zou vinden moet hij eigenlijk dit hebben. Hij moet een sterke mening hebben, een beetje hetzelfde temperament en zegmaar dezelfde persoonlijkheid als mij, hij moet vooral eerlijk zijn respect hebben, aardig en lief zijn, maar niet te lief dat ik vind ik nou weer saai en ga ik me waarschijnlijk snel vervelen, hij moet ook grappig zijn enzo. En ik vind het belangrijk om elkaars grenzen te respecteren en niet te snel gaan met alles in de liefde.

En uiterlijk nou ja dat is iets minder belangrijk vind ik. Ik val toch altijd voor iemand die ik denk van waarom Spicey waarom. Maar hij moet vooral wel knap zijn. En misschien moeilijk wel atletisch gebouwd zijn een beetje gespierd, maar niet te. Nou ja dat en een beetje slank vind ik.

Maar ja ik weet dus niet of ik zo iemand zou kunnen vinden. Want op school kan niet en ja ik weet ook niet waar. En soms is het voor mij wel lastig. Zeker als ik nu een beetje ouder word en steeds meer verlang naar de liefde en er emotioneel van word.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

@Spicey Girl geen probleem Spice en het is inderdaad mooi en ook wel goed dat iedereen zo zijn of haar interesses heeft ja, zou nie goed zijn als iedereen hetzelfde interessant zou vinden. 

Ik denk dan wel dat als dat zo was het leven best saai zou zijn haha😂

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • August 3, 2026

Hoi,

fijn dat jullie het zo met elkaar eens zijn. Letten jullie er wel op dat het geen chat wordt? Als jullie steeds op elkaar reageren dan voelen anderen zich minder welkom om ook iets bij te dragen aan het topic.

Bedankt,

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

Is goed ik onthoud dat wel hoor, en van mij is iedereen altijd welkom om wat te zeggen tegen me of een steentje bij te dragen. Ookal zou ik me eventjes focussen op 1 persoon ik reageer altijd op iedereen zegmaar dus ja dat, maar ik zou er wel op letten en ik sta altijd klaar om iedereen te kunnen helpen om adviezen of iets te vertellen wat nutrig kan zijn😊

Maar bedankt voor uw reactie ik zou hier zeker op letten.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥