Vraag

vraag over zoenen

  • 9 May 2022
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Heyhey :)

Normaal stel ik niet dit soort vragen maar ik zag vergelijkbare vragen op het forum dus ik dacht er aan om het ook maar te vragen. Ik heb een vriend (3 jaar ouder) en we knuffelen vaak enzo. Ik heb het gevoel alsof hij wilt zoenen enzo maar is het raar dat ik bang ben om te zoenen? Ik wil het wel maar ik ben bang dat ik het verkeerd doe. En is 15 een normale leeftijd om aan dat soort dingen te beginnen?

Met vriendelijke groet, c0cootje


4 reacties

Je moet doen wat goed voelt.  Op zich is 15 een prima leeftijd maar als het niet fijn voelt niet je het gewoon niet doen. 

Reputatie 5
Badge +3

ik denk dat je er niet echt een leeftijd aan kan koppelen wanneer het “normaal” is.

je moet er zelf klaar voor zijn en erachter staan, de rest is minder belangrijk in mijn ogen, zolang jij het maar echt wilt en je niet gepusht voelt.

Badge

Hey heyy ik zat met hetzelfde probleem! Praat er over met hem en hij zal het vast wel begrijpen. Ik vind dat je er niet echt een leeftijd aan kan knopen wanneer het "normaal" is.. als jullie er allebij klaar voor zijn dan komt het vanzelf! Maar probeer er echt met je vriend over te praten, want het helpt echt!

Heyyyy! 15 is een prima leeftijd! Ik ken mensen en die zoende op ben 12e. Je kan tegen je vriendje zeggen dat je zo’n gevoel hebt. Misschien klopt het niet? En als het wel klopt, vertel hem dan wat je voelt. Dus dat je bang bent om het verkeerd te doen. Wat bijna niet kan. Maar dan kan hij daar rekening mee houden, en begrip op leveren! Heel veel successss! 

Reageer