Vraag

vraag aan meisjes: elkaar ontdekken

  • 7 September 2023
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Hey ik heb een vraag aan alle meisjes,

Ik heb een vriendin en we zoenen soms enzo, maar ik wil eigenlijk een stap verder gaan en ik wil haar borsten zien

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik dit kan vragen en of het wel oké is om het te vragen, dus ik vroeg me af of jullie tips hebben en of jullie je borsten zouden laten zien als je een vriendje hebt.

Wij zijn trouwens allebei 15 en we hebben nu 1 jaar verkering


4 reacties

Reputatie 3
Badge

Misschien kan je een verhaal verzinnen over een vriend (die ze niet kent) die zijn vriendins borsten heeft gezien of iets op die manier en kijken hoe ze reageert. Of je kan op een andere manier bij die topic proberen te komen en kijk op basis van haar reactie of ze het oke zou vinden of niet. Als ze negatief reageert, dan moet je dus niet verder gaan en gewoon zoenen dus.
Ik hoop dat dit helpt!

Reputatie 3
Badge

is er niet een onderliggende reden waarom je dit wilt is er iets in jouw dat dit gevoel opwekt. dan bestaat er namelijk een kans dat je ook op meisjes valt. en als dit een goede vriendin is van jouw kun je best vragen of ze op meisjes zou kunnen vallen. maar ik vind het niet helemaal eerlijk tegenover je vriendje. dus als je dit wilt doorzetten zou ik kijken wat je prioriteiten zijn. en bij jezelf ontdekken wat jij echt wilt

Badge

Gewoon vragen of het oké is, zo ging het bij mij, het zou misschien akward zijn maar vragen is de beste optie. Je zou het ook over de app kunnen vragen en vervolgens in het echt nog een keer (voor de zekerheid) als het moment eraankomt! :) 

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 en heb een vriendin ik men beste vriend en zijn broer experimenteren ook zegmaar de broer van mijn beste vriend is gay een jaar terug kwam men beste vriend naar me toe en zei men broer en zijn bf gaan wrs seks hebben deze avond en hij weet niet hoe het moet ik had toen nog een andere vriendin en kende al meer van seks ik ben toen in de middag met hem naar huis gegaan en daar heb ik hem leren neuken sindsdien doet zijn grote broer ook mee we experimenteren alleen men huidige vriendin weet er van en is er chill mee wat wij doen we spreken af bij hun thuis en doen dan dingen zoals samen douchen en elkaar piemels kijken en aanraken seks hebben we niet veel 1 keer in de week ook heeft men beste vriend gevraagd toen ik nog een andere vriendin had ofdat ze wilde experimenteren met hem en of dat mocht van mij de eerste keer hebk ze hun gang laten gaan dat heeft toen 2 uur geduurd en de 2de keer deed ik mee dusja

Reageer