Skip to main content

Hallo,

Ik heb ff een vraag aan de meiden een paar maand geleden ontmoette ik een meisje, haar op snap toegevoegd toen een paar mand lang gesnapt met elkaar toen liet ze mij op geopend staan voor 2 weken toen snapte ze me weer voor 2 weken, en zo door. Totdat ze me negeerde en na 2 weken weer iets een keertje wat wou doen met mij en mijn vrienden en een vriendin van haar erbij (op haar eigen initiatief) wat betekent dit want ik snap er helemaal niks van.

Nogal lastig en verwarrend voor je

Ik zat te denken of ze je misschien wilt testen, maar dat betwijfel ik ook omdat ze je dan niet zo vaak gaat negeren.

Ik hoop dat andere je nog kunnen helpen hieronder. 
Laat me weten hoe het gaat!


Hoii,

Ik denk dat ze misschien je idd wil testen of dat ze druk is. Het kan ook zijn dat ze al met iemand anders iets van fix heeft ofzo. Ik zou het haar zelf vragen als ik jou was.


Het zou kunnen dat ze haar vriendin wil koppelen aan 1 van je vrienden of een van je vrienden zelf leuk vind. Of ze vervelen zich gewoon.


Ik denk dat ze dingen met jou en je vriendin wilt doen zeg maar kussen zoenen dat soort dingen maar als je het echt wil weten vraag het haar gewoon


-onnodige quote verwijderd-

Nu begint uit het niets haar vriendin mij te snappen zonder iets te zeggen dus alleen halve gezicht foto's 

Terwijl ze zelf mij niet snapt


Hai hai ik denk dat ze of verlegen is en niet durft te snappen en of bang is dat je haar niet leuk vind ofzo of het is gwn een irri meisje dat je tijd wilt verspillen. Ken je haar? Dan kan je het in echt echt aan haar vragen. Zo niet dan zou ik het gwn met rust laten en haar niet snappen


Reageer