Voor het eerst zoenen/kussen

  • 21 May 2023
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik heb ongeveer sinds een maandje een relatie met een jongen en ik merk aan mezelf (en aan hem) dat ik wil zoenen maar ik durf het niet want ik heb dit nog nooit eerder gedaan.

Ik heb echt gewoon geen idee hoe het werkt. Like wat moet ik met mijn lippen doen en wat moet ik met mijn tong doen, ik heb er totaal geen verstand van en ik wil niet op een hond of wasmachine lijken ofzo 😅

Heeft iemand tips?! Ik heb het echt nodig.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hee! 

Leukk dat je een vriend hebt snap je helemaal heb dit zelf ook gehad. Begin eerst gewoon met een kus en als dat goed voelt kun je je tong een beetje naar buiten doen kijken hoe je vriend erop reageerd belangrijke tip wat voor mij werkte niet over na denken wat je met je lippen doet dat gaat van zelf alleen kijken dat je niet met elkaars neus in de weg zit. 

Sucesss!!

Xx

Reputatie 3
Badge +1

Hallootjes, 

Wat leuk! Het is een beetje kijken idd, het komt uiteindelijk vanzelf. Neem het in kleine stapjes, je wilt het niet overhaasten.

je kan natuurlijk oefenen zoals mensen zeggen op je hand bvb, maar in het echt is het toch wel heel anders. 
maar een beetje voorzichtig doen, ene lip over de andere. En dan je mond een beetje openen, niet in of uitademen op dat moment, anders voelt de ander zich opgeblazen, haha. Maar een beetje kijken met kleine stapjes. Uiteindelijk kom je wrs in het moment, en gebeurt het vanzelf.

Komt helemaal goed, veel plezier!!

Reputatie 1
Badge

Hey wat leuk dat je een vriend hebt. 

Ik herken het probleem heb het zelf namelijk ook gehad ik heb eerlijk aangegeven aan hem dar ik neit weet hoe het meot en zo.  Het belangrijkst wat je moet weten is dat je gewoon niet meot nadenken en kijk uit dat jullie niet botsen met de neuzen. En als laast doe die tong wat later dat komt vanzelf wel 

Reageer