Vraag

Voor het eerst verliefd

  • 8 December 2022
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Ik ben voor het eerst verliefd en weet niet wat ik moet doen. ben ook best bang. Het is iemand die ik ken maar heb nog nooit met haar gesproken dat durf ik niet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Begin een gesprekje met haar :)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniempie_eipmeinonA

Wat leuk! Zit ze bij je in de klas of ken je haar ergens anders van? Als ze bij je in de klas zit en jullie moeten een keer een opdracht maken in tweetallen kan je vragen of ze de opdracht met jou wil doen. Je kan haar ook vragen of je bijv. een pen van haar mag lenen. Dan zeg je toch iets tegen haar. :) 

xx Eenmeisje004 

Begin met kleine dingen zoals eenmeisje004 al zei een pen lenen ofz. Als je merkt dat zij het juist wel leuk vind kun je steeds een stapje verder gaan. Doeggg groetjess 

Reputatie 7
Badge +9

Leuk om te horen :)), ik ben het volledig met de anderen eens, begin gewoon met kleine dingen. Ik snap dat je niet durft om met haar te praten, ik heb nu verkering met een meisje en vorig jaar durfde ik ook niet tegen haar te praten, maar belangrijk is om te weten dat zij “maar een mens” is en om jezelf te zijn. Ik hoop om meer van jou te horen :P!! Succes en veel plezier :))

groetjes

Reageer