Skip to main content

voor het eerst een relatie in het echt

• April 27, 2025
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Jackling
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds 1 week nu een vriend, het is voor het eerst dat ik echt met een jongen heb in de 3 jaar dat ik uit kwam als transjongen en homosexual. Al mijn relaties waren online en waren allemaal trans jongens, mensen die ik dus beter snapte maar mensen die wel in Amerika wonen

Dit is dus voor het eerst dat ik eindelijk een relatie heb dat ik me vriend kan knuffelen, handen vast houden en meschien zelfs kussen, ik ben bang om te snel te vragen om meschien samen te slapen (niet seks) of te kussen, en ik Zou het fijn vinden om tips te krijgen zodat ik deze relatie niet verpest of dat het te snel gaat voor hem 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Jackling, wat ontzettend mooi dat je nu een relatie hebt waarin je die fysieke dingen kunt ervaren waar je naar verlangt! Het is heel begrijpelijk dat je het spannend vindt om die stappen te zetten, vooral omdat je hem nog beter wilt leren kennen en wil dat het voor jullie allebei goed voelt.

Het belangrijkste is om het tempo te volgen dat voor jullie beiden fijn is. Je kunt het bijvoorbeeld subtiel beginnen door vaker hand in hand te lopen of kleine knuffels te geven, en dan afwachten hoe hij reageert.

Het is ook heel fijn om er open over te praten; je kunt zeggen dat je het spannend vindt en graag wilt weten hoe hij erover denkt. Zo zorg je ervoor dat jullie op dezelfde golflengte zitten en elkaar begrijpen.

En onthoud: het hoeft niet perfect of snel te gaan, het gaat erom dat jullie je allebei prettig en veilig voelen. Luister naar jezelf en naar hem, en geniet vooral van het samen zijn!

xx liefs Wolf 🐺