Vraag

Voor het eerst echt met vriendje gezoend, maar geen emoties

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey iedereen,

om even terug te komen op mijn vorige topic: het is goed gegaan. Het was helemaal niet ongemakkelijk. Maar ik nog steeds niet helemaal zeker wat ik wilde. En toen ging wel heel snel opeens. We hebben nog even over het ‘probleem’ gepraat en toen waren we opeens aan het zoenen. Voor de eerste keer. Het was ook echt vreselijk slecht, maar dat had ik verwacht.

Allemaal heel leuk en aardig, maar ik had compleet geen gevoel erbij. En nu nog steeds niet. Ik heb nog geen enkel moment van enthousiasme of iets gevoeld. Ik hoor altijd dat zo’n moment helemaal geweldig is. Maar ik voel/voelde er geen enkele emotie bij. Zegt dit iets of is dit normaal?

Bedankt weer! 

 

 


4 reacties

Badge

heyyy,

lastige vraag:

Ben je wel écht verliefd op hem?

 

hopelijk antwoord je dan kan ik kijken wat er aan de hand is.

 

xx

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Als je met een jongen zoent en geen emotie hebt ben je dus niet verliefd, het is best wel normaal om opeens te staan zoenen, dan is het dus eigenlijk automatisch gegaan… dus je vond er niks mis mee, best wel raar, je kan altijd effe het opzoeken op internet, daar staan vast meer antwoorden dan hier, groetjezz,

-flopflop13  

Badge +1

Hoii,  dan ben je niet verliefd!

Reputatie 2
Badge +2

heyyy,

lastige vraag:

Ben je wel écht verliefd op hem?

 

hopelijk antwoord je dan kan ik kijken wat er aan de hand is.

 

xx

Hee! Bedankt voor het reageren. Ik weet het niet zo goed meer. Het is echt een leuke jongen, maar ik weet het gewoon niet. En daar heb je niet zoveel aan haha

Reageer