Skip to main content

voor de 1x gedaan

• May 4, 2025
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyy , omg dit is echt schaamtelijk om te vertellen maar okayy , ik heb het voor het 1x gedaan met me vriend ik kreeg paniekaanvallen hij stopte gelijk . Dat was wel fijn.  Alleen wilde het voor hem goed houden en fijn alleen ik kon me paniekaanvallen niet tegen houden . Ben zo bang dat ik zo slecht was want ja wie krijgt er nou een paniekaanval maar jaa srry moest het even kwijt 

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 4, 2025

Iedereen reageert anders op zo’n grote gebeurtenis als de eerste keer seks.  Lief van hem dat hij meteen stopte.

Probeer de volgende keer niet te denken aan wat voor hem leuk is maar denk aan jezelf, luister naar je lichaam, neem de tijd om te wennen aan het idee dat je zo intiem bent met iemand.  Er zijn ook andere manieren om seks te hebben dan penetratie.  Doe de volgende keren hand- en mondwerk tot jij er helemaal van overtuigd bent dat je ontmaagd wilt worden en dat je zeker weet dat je wilt dat híj degene is die dat doet.  Het komt allemaal goed als je er de tijd voor neemt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

Heyy dankjewel voor dit en voor de tips zoals andere manieren dankjewell

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 5, 2025

Ik denk dat het belangrijk is dat je je eigen grenzen gaat voelen.

Ik heb niet de indruk dat je vriendje dit wilde. Dus grote kans dat hij echt wel begrip heeft voor je.

Waarom heb je het er met hem niet over en stel je voor ik wil het wel proberen maar dan stapje voor stapje heel langzaam.

Spreek bijvoorbeeld af van tevoren wat je gaat doen, bijvoorbeeld geen seks maar wel aan elkaars lichaam zitten. Bijvoorbeeld een keer naakt of half naakt masseren met massageolie. Dat is rustgevend en kun je in een rustige omgeving wennen dat er iemand aan je lichaam zit. Als iets niet fijn voelt, zeg dat dan ook! Dat is heel belangrijk. Geef na de massage je vriend een kus en vraag hem hoe hij het vond. Je kunt dan de volgende keren telkens wat verder gaan.

Ik heb zelf het gevoel dat je te snel gaat en dat je gewoon wat tijd nodig hebt. Als je een lief vriendje hebt zal hij daar echt veel begrip voor hebben en allang blij zijn dat je in elk geval wilt proberen het nog eens een 2e kans te geven, maar dan veel langzamer zodat jij je rustig op je gemak kunt voelen en wie weet heb je volgende maand echte seks die jij ook heel leuk vind!

Liefs, xxVera 💋