VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?



Toon eerste bericht

168 reacties

Ik hou van een lieve, ongeveer dezelfde leeftijd, bruine/getinte, (hele)grappige, avontuurlijke jongen ❤
Wat ik aantrekkelijk vind,

Zijn jongens met donker haar
bruine ogen
sixpack hoeft niet per sé maar beetje mooi lichaam is oké!
Sportief, lang, romantisch, lief, beschermend, niet teveel over seks praten, 
jongens die zelf de eerste stap zetten, met je over dingen durven praten,
en laten zien dat Hij trots is op z'n meisje 🙂
Hij moet moeite voor me doen. 
Een beetje romantisch zijn.
Een lekkere kont doet het ook wel goed bij mij. 
Een sixpack hoeft niet maar als hij er is is het alleen maar mooi meegenomen.
hij moet lekker kunnen zoenen.

xx
Ik val op jongens die 
Ongeveer 12-13 zijn 
Stoer & aardig zijn 
Goed kapsel
Behulpzaam
Moet niet alleen aan sex denken
Moet soms ook wel eens met mij bezig zijn 
Een hij moet een sixpack hebben 
(Ps  I LOVE boys met 6 pack)
(Pps ik ben 12  ;)
Dus  hopelijk is dit genoeg informatie xx anoniem meisje1 xx
Heeii

Leukst aan een jongen:
Bruin/donkerblond haar 
Gespierd (armspieren vind ik sexy xd)
Lief
Gezellig
Grappig
Durft voor zichzelf en vriendin op te komen maar niet zo iemand die met bv kk scheld

Khou niet van jongens die aleen naar borsten en kont kijken :I

x
Ik op:
-Lief (maar niet te klef)
-Meelevend.
-Donker haar 
-Aardig
-Een paar gelijken eigenschappen
-Ook een paar verschilende eigenschappen
-Betrouwbaar.
-Een beetje sponraan
Voor mij gaat het echt om het innerlijk,
ik heb het liefst een jongen die;
niet word beïnvloed door zijn vrienden,
niet luistert naar roddels, bijvoorbeeld als hij wat hoort dan komtie naar mij en vraagt of het waar is of niet enz.
een jongen die er echt voor me is en die tijd voor me vrij maakt,
iemand die te vertrouwen is,
en een jongen die niet alleen denkt aan sex =SS
en kapsel ?
mua boeit mij niet echt, maar ik vind altijd een beetje lang haar schattig staan bij jongens haha =P
sportieve jongens hou ik wel van,
als ze onsportief zijn vind k ze altijd lijken op een kindje van 3 =S


x

ik wil niet gaan discussieren ofzo maar voor jongens/mannen geld maar een regel:
bro's before ho's and homies over chics
iemand van 12/13 jaar zijn!
irmand die ik kan vertrouwen!
Lkkrding ;)
Iemand die lief voor me is!
iemand die niet zeurt
Iemand die me leuk vind hihi

Ik:
Blond haar
Houd van zoenen:o
K ben 1,63

Een deel van deze reactie is verwijderd door de Kindertelefoon, omdat het in strijd is met forumregels 6 en 7.
Voor mij gaat het echt om het innerlijk,
ik heb het liefst een jongen die;
niet word beïnvloed door zijn vrienden,
niet luistert naar roddels, bijvoorbeeld als hij wat hoort dan komtie naar mij en vraagt of het waar is of niet enz.
een jongen die er echt voor me is en die tijd voor me vrij maakt,
iemand die te vertrouwen is,
en een jongen die niet alleen denkt aan sex =SS
en kapsel ?
mua boeit mij niet echt, maar ik vind altijd een beetje lang haar schattig staan bij jongens haha =P
sportieve jongens hou ik wel van,
als ze onsportief zijn vind k ze altijd lijken op een kindje van 3 =S


x

ik wil niet gaan discussieren ofzo maar voor jongens/mannen geld maar een regel:
bro's before ho's and homies over chics

Inderdaad! 😉 x
Helemaal niets
1.grappig!!
2. Lief
3. Romantisch
4. Langer
5. Beetje hoog niveau want ik doe vwo....
6. Goed kunnen zoenen :-)
7. Moooooooie ogen
ik ben heeeeel veel eisend,
Hij moet ten eerste mij leuk vinden.
Hij moet lief zijn.
Hij moet zorgzaam zijn.
Hij moet niet zich stoer gedragen of slecht over mij praten.
"De perfecte jongen heeft er alles voor over om jou alles te zijn"
Hij moet mij vertrouwen en ik hem kunnen vertrouwen.
Ik moet goed met hem kunnen praten.
Hij moet ook zorgen dat ik me op mijn gemak voel bij hem.
Mijn uiterlijke eisen zijn ook zeer hoog...
Hij moet knap zijn niet gemiddelt knap maar echt knap ( en nee iemand met alleen een goed kararter sorry maar nee)
Het liefst een lange jongen staat zo schattig.
Jongens die als ze iets vragen ook echt vragend kijken zijn heel schattig.
Ik hou van blauwe ogen, echt van die mooie waar je lang naar kan kijken.
Geen getinte of buitenlandse jongens ( sorry misschien rasistisch maar het is gewoon echt niks voor mij)
Het liefst blond of blondbruin haar.
Absoluut niet dik, sixpack is leuk maar hoeft niet.
Voor de rest is het leuk als hij niet dom is, sportief is, en er goed verzorgt uit ziet en goed kunnen zoenen is ook wel fijn! O en jongens die me proberen te gebruiken om verder te gaan bekijken t maar want daar wil ik echt niks mee.
Nu klinkt dit onmogelijk maar dat is het zeker niet heb ik gemerkt...
ik ben heeeeel veel eisend,
Hij moet ten eerste mij leuk vinden.
Hij moet lief zijn.
Hij moet zorgzaam zijn.
Hij moet niet zich stoer gedragen of slecht over mij praten.
"De perfecte jongen heeft er alles voor over om jou alles te zijn"
Hij moet mij vertrouwen en ik hem kunnen vertrouwen.
Ik moet goed met hem kunnen praten.
Hij moet ook zorgen dat ik me op mijn gemak voel bij hem.
Mijn uiterlijke eisen zijn ook zeer hoog...
Hij moet knap zijn niet gemiddelt knap maar echt knap ( en nee iemand met alleen een goed kararter sorry maar nee)
Het liefst een lange jongen staat zo schattig.
Jongens die als ze iets vragen ook echt vragend kijken zijn heel schattig.
Ik hou van blauwe ogen, echt van die mooie waar je lang naar kan kijken.
Geen getinte of buitenlandse jongens ( sorry misschien rasistisch maar het is gewoon echt niks voor mij)
Het liefst blond of blondbruin haar.
Absoluut niet dik, sixpack is leuk maar hoeft niet.
Voor de rest is het leuk als hij niet dom is, sportief is, en er goed verzorgt uit ziet en goed kunnen zoenen is ook wel fijn! O en jongens die me proberen te gebruiken om verder te gaan bekijken t maar want daar wil ik echt niks mee.
Nu klinkt dit onmogelijk maar dat is het zeker niet heb ik gemerkt...


Nu vraag ik me is af, als je al die eisen in iemand kan vinden. Wat geef jij er voor terug?
Je hoeft er eigenlijk niks terug voor te "geven"
Maar het is niet zo dat ik dit verwacht en er dan zelf als een onverzorgde heks uit zie. Nee dat dus niet, hij kan van mij het zelfde verwachten, ik zal nooit vreemd gaan gewoon eerlijk lief en zorgzaam zijn. En qua uiterlijke eisen (nee ik ben totaal geen eigendunk maar even voor de duidelijkheid) iedereen is natuurlijk anders maar ik merk wel over het algemeen dat jongens wel vaker geinterreseerd zijn. Dan kan je wel zeggen t is niet eerlijk om iemand te weigeren om zn uiterlijk maar ik ben erg met mijn uiterlijk bezig en dat ik een dikker persoon zou afwijzen sorry maar ik let ook heel erg op mn gewicht en ben daarom ook erg slank. ( sorry dat ik zo "eigendunk" over kom) en dit is trouwens niet onmogelijk wat het zijn niet echt eisen maar meer "richtlijnen"
met terug geven bedoel ik meer, wat van persoon hebben ze dan tegenover hun, aardig / boos , etc
stel dat je 2 personen tegenkomt:
1) knappe jongen die mooi gespierd is (dus jou uiterlijke kenmerken), maar je andere richtlijnen heeft hij niet
2) dikke jongen die al jou richtlijnen heeft , maar er die is niet knap, gewoon normaal en dik

Ga je adn voor de 1ste , of voor de 2de ?
Voor geen van beide, dan zijn ze allebij mn type niet. Want aan een knappe klootzak heb je ook niks
Ik hou van jongens die down to earth zijn.
Gewoon lekker hun zelf en die hun leven leven.
Ik vind het mooi als een jongen kuiltjes in z'n wangen heeft als ie lacht,mega schattig =3
Leuk warrig bieberhaar achtig.
Mooie blauwe/groene ogen.
Mischien beetje getint ook.
Wauw.. xD


Dat is precies hoe ik eruitzie/ben
Ik ben iemand die vooral naar het innerlijk kijkt, hoewel ik vaak op langere jongens val.
Verder alleen op innerlijk, iemand die er voor me is, maar niet zijn vriendin achterlaat voor mij
Iemand die laat merken dat hij van me houdt, maar dat hij ook zijn eigen meningen heeft 
[quote]hoi 
innnerlij kvind ik ten eerste balngerijk maar natuurlijk heb ik ook een droom jongen

blond, bruin, zwart haar
maakt nisk uit. beetje wilde kuif. 

leeftijd 14-15-16. 

ogen ik smelt van mooie bruine ogen of blauwe of groene 

sixpack ja dat mag wel

de jongen mag getint zijn 

hij moet lief zijn
goed luisteren 
van me houden
mij respecteren 

en hij mag ook krullen hebben en dan zo sexy nerd-bril hahaha 

x
OMG ik ben getint heb een bril (mooie) heb een beetje zwart achtig haar, ik kan heel goed luisteren, ik ben best wel lief denk ik, ik heb bruine ogen, geen sixpack......Ik respeckteer iedereen eigenlijk wel behalve als je echt héél raar doet.... alleen....ben ik pas 12
ik vind het leuk als:
-hij houd van sport
-hij aardig is voor iedereen
-hij iets leuks doet met zijn haar ( ik houd van messy en kuifjes)
-hij een talent heeft
-hij grappig is (anders is de intresse er zo van af):p
Evenlang of langer dan mij zou wel handig zijn :)
Jongens die verlegen zijn vind ik zelf heel leuk, hoeft natuurlijk niet hoor als die gene maar een lief innerlijk heeft!
Zolang hij zich goedvoelt, een leuke lach heeft en vriendelijk is zit het goed. Ik hou wel van een nerd. Kunnen we samen roddelen over de nieuwste doctor who episode. Natuurlijk geeft iedereen wel iets om het uiterlijk en heb ik iets voor de typische nerds (bril,verlegen,superschattig) Veel succes nog!
ik ben een jongen van 13 jaar (sry dat ik hier kijk wilde wel weten op wat meisjes vallen)
en in de klas komen meisjes heel snel naar me toe en kleven dicht bij me enzo
dat vind ik niet erg maar de jongens uit de klas houden me daarom op een afstandje en dat wil ik niet ik wil alleen ook niet bot overkomen door die meisjes weg te sturen dus iemand tips?
Echt 140 reacties van meisjes over de 'perfecte' jongen
Bijvoorbeeld hij moet een sixpack hebben ; tja sommige jongens zijn super dun dus hebben geen vetgehalte dus dat lijkt op een sixpack, of jongens hebben een heel lichte sixpack maar ik denk dat jongens van 12-15 jaar meestal nog geen echte sixpack hebben
Lange jongens snap ik wel en daar zijn er genoeg van
Sommige meisjes zeiden ook innerlijk is belangrijk daar ben ik blij om dat te horen maar of het waar is....
Hoe zagen jullie exen eruit waren die ook lief, grappig, 20 centimeter langer, sportief, mooie ogen leuke lach en sixpack? Misschien sommige kwaliteiten maar niet allemaal denk ik
Perfectie bestaat niet, perfecte jongens ook niet, maar misschien wel de perfecte jongen voor jezelf
(ik bedoel veel meisjes vinden Bieber of Cameron Dallas leuk, omdat ze hot zijn(btw justin Bieber is gefotoshopt dus hij is in het echt veel minder dan op foto's) maar het zijn best schijterige personen dus tja)
Doei
Ik ben 15, 50 kg en 1.74 lamg. En ik val op jongens die wel langer zijn dan ik, en gewoon heel leif en heft niet stoer te doen. En oja uiterlijk maakt niet veel uit maar het is wel fijn als je je aangetrokkem voelt

Reageer