VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?



Toon eerste bericht

168 reacties

Ik vind het bij een jongen altijd leuk als ze zichzelf zijn en niet 'stoer' doen. Ik val ook op wat langere jongens, vaak ook iets ouder dan ik ben. Hij moet je ook aan het lachen kunnen maken, en je moet wel met hem over dingen kunnen praten. Ik vind het zelf ook altijd wel leuk als hij bijvoorbeeld een instrument speelt of zo, geen idee waarom... Maar dat hoeft natuurlijk niet 😉 Wat wel moet is dat hij een goed karakter heeft en geen mensen gebruikt of zo. En tja... Haarstijl... Krulhaar staat jongens gewoon schattig! :D En anders denk ik toch blond haar, dat ziet er ook altijd wel leuk uit 🙂 (of gewoon allebij :D)
Grtz Girl
Ik ben 14 en een jongen mag van mij wel 2 jaar ouder zijn aangezien jongens in de pubertijd mentaal 2 jaar "achter lopen" 😉.

Een jongen moet van mij stijl hebben, het haar maakt niet uit, geen krullen.
Langer dan ik, Waar ik van walg is als jongens op hun nagels bijten.
Ogen maakt ook niet uit.

Een jongen moet lief, begripvol en grappig zijn (:

Ik sta open voor iedereen.
Mijn droomjongen ! :

Is ouder & langer als mij
kort haar, licht bruin
Blauw/groene ogen.
Sportief
lieff
Iemand die er altijd voor me is
Zeker moet ik met hem kunnnen lachen!
Gezellig!
ik hield vroeger echt van oudere jongens ik ben nu 16 en mijn exen zijn bijna alle boven de 20,
ik vond ze altijd veel volwassener.
maar ik hou van een jongen die een lief karakter  heeft en uiterlijk is altijd mooi meegenomen en hij moet weten wanneer hij moet stoppen,
dat kan zijn kwa irritant zijn of druk zijn.
ik wil met een jongen kunnen lachen maar zeker ook huilen.

ik heb nou een hele lieve vriend hij is 1 jaar ouder dan mij en we hebben bijna 5 maanden,
hij is lief en knap. en ik kan alles bij hem kwijt ❤
hij moet gek zijn net als ik.ik val op blondies ben ik zelf ook xd.eeuuhh hij moet niet stoer doen voor ze vrienden  als ik erbij ben. hij moet mij troosten.mij helpen wanneer ik hulp nodig heb.met mij lachen.altijd bij me willen blijven.nooit bedriegen.van dieren houden(anders wordt dat moeilijk met een hamster 2 katten en een vogel xd) hij moet zijn eigen stijl hebben en geen meeloper zijn.hij moet geen sul/mietje zijn. xd klaaar
een jongen moet ouder en langer zijn
sixpack is sexy
leuk kapsel
mooie ogen, geen bril
lief
goede kledingstijl
slim, niet nerdy maar ook niet dom
sportief

xx
mijn mooiboy:
 ietsje ouder.
langer dan mij
blond haar
blauwe ogen
humor
hoeft niet knap of lelijk te zijn
sportief
slim
leuk kapsel
bril/beugel niet erg heb ik ook.
charmant
romantisch
aardig.
Ik heb graag een zelfverzekerde jongen, die zelf de eerste stap zet (want ik ben verlegen) en die geen groot ego heeft 😉 ik vind het ook zalig als jongens grappig zijn. x
ik ben 12,
ik hou van jongens die een bril en een buitenboordbeugel hebben, en het liefst met rood haar en krullen. Wat ik erg aantrekkelijk vind is als hij erg onzeker is en weinig praat. Dat vind ik schattig.
Ik hou van jongens die een beetje aan me zitten, daar word ik heel erg blij van. Het geeft me het gevoel dat ik speciaal ben en stiekem word ik er ook een beetje opgewonden van. 
een lieve jongen, die niet pest om stoer te doen tegenover zijn vrienden
Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx


1.84 valt nog mee, hoe lang ga je worden? Ik ben nu 1.92 (14 jaar) en ben uitgerekend op 2.06! Meestal is het heel irritant maar er zijn ook meiden die het juist heel leuk vinden!

Doei, Wess

Ojah, op de 1 of andere manier vinden kleuters lange mensen heel aardig XD Mijn moeder is kleuterjuf!
😛 Ik vind krullend haar erg leuk. Humor, gevoel en lieve ogen zijn ook belangrijk! Het liefst ook nog met de zelfde hobby's als mij 😛
Lang, niet te dun, halflang haar.
lieffffffffff
mij aandacht gevene n niet vreemd gaan / met veel andere meisjes omgaan
ik vind jongens die blozen altijd zo schattig !

Me 2!!!:p hahaha
Heey,
ik ben een meisje van 13 en dit is mijn mening en die van vriendinnen. (voor zover ze over jongens en wat ze leuk aan ze vinden praten.)

Meisjes vinden jongens leuk die sportief zijn, gezellig, grappig, leuk, (wel een beetje) knap, betrouwbaar, eerlijk, iemand die naar je luistert.
Natuurlijk heeft niet iedereen alles van dit, en dat geeft niet ! het gaat er vooral om dat je de laatste drie zowieso probeert te hebben.
Ieder meisje heeft een andere smaak, maar dit is het wel zo'n beetje samengevat, hihi..

Naja, hoop dat je er iets aan hebt.

xoxox
Roosje
Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx


Als je dertien bent, is dat wel lang ja, maar er zijn veel meisjes die langere jongens leuk vinden hoor ! & het word ook vaak schattig genoemt als een lange jongen en een kleiner meisje met elkaar iets hebben (:  
Naja, dus ik denk dat het geen afknapper is hoor, bijna iedereen van jou (en mijn) leeftijd groeit nog, hihi. En zoals je over jezelf verteld klinkt niet lelijk, dus komt allemaal wel goed (=
nouwe.... ik valop:
lang(ik ben zelf ook niet de kleinste:p)
blond of bruin haar
broek Niet hoog opgetrokken maar ook niet te laag.
geen watje
lief
aardig
stoer
knap
betrouwbaar
eerlijk
(en dit was nog maar het belangerijkste;p)
xxx-jes
ana
13 jaar 

Bruin of blond haar
grooter of kleiner ,maakt niet uit 
Rustig 
toch wel stoer (niet zo watje) 
duzz, ik moet bekennen ik heb een beetje een buikje dus ik ben forever alone?
heeeei,
ik val op jongens die iets langer dan mij zijn of even lang.
het liefst blond of licht bruin haar.
moet niet echt een supper mee loper zijn.
moet niet een vriendin willen om stoer te doen en het liefst ongeveer even oud als mij of ouder
Hmmm, beetje die out-of-bed look qua haar of Justin Bieber kapsel, is altijd wel cute. Liefst bruin haar. Mooie ogen, leuke lach, goed gevoel voor humor. Zorgzaam, lief, goed kunnen praten en lachen, en liefst een beetje oke kledingsmaak. Verderrr is een sixpack natuurlijk altijd een pluspunt. 🙂 X
Hij moet trouwens ook niet jonger zijn dan ik (15) en een beetje sportief enzo. Maar vooral gewoon lief zijn voor je vriendin, verras haar soms en vertel haar elke dag hoe leuk je haar vindt. Alle meisjes van onze leeftijd zijn onzeker over hun uiterlijk. Ze zal het waarschijnlijk alleen maar ontkennen maar van binnen voelt ze zich ontzettend blij 🙂 (dat was even een tip voor boys met een vriendin, en voor later en gewoon voor altijd; laat je vriendin merken dat je blij bent dat ze je vriendin is 😃 )
verkeerde reactie x
Wat ik leuk vind,
x Miss niet wat de meeste meiden zeggen.. Maar ik hou niet van die sixpacks enzo.. Ik hou van een klein buikje, een gezellige jongen, niet te dik natuurlijk, maar ook niet dat hele dunne...! 
x niet stoer doet bij zijn vrienden
x niet te lang, miss een klein beetje groter dan ik..
x het meeste op Brabanders, maar ik woon in Utrecht, dus kom er niet veel tegen..
x een bril,, geen ronde bril, maar een nerd bril of gewoon een normale.. Maar het moet hem wel goed staan..
x Bruin haar, beetje het haar van Guus Meeuwis, niet zijn krullen maar zijn kortere haar.. Vind ik super leuk!! of kuifje.. xd
x Lief
x Als hij stoer doet vind ik hem gewoon echt een mietje..
x Eigenlijk een kleine Guus Meeuwis.. hahaha xd
x Lief lachje, zoals kuiltjes in de wangen..
x niet zijn broek laag, gewoon normaal.. En niet te wijde pijpen..
x beetje nieuwschierig, maar niet te erg.. 
x een jonge die gewoon zichzelf is..
x een jonge die er echt wat voor doet om er iets van te maken..

xxxxx

Reageer