VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?



Toon eerste bericht

168 reacties

Heej,
Ik ben 13 en ik 60 kilo:( ik ben 184 cm ofzo:PP best lang duss, maar ben niet echt dik ofzo, (zelfs wel een beetje mini-sixpack) maar vinden jullie dat dan sirieus een afknapper als je langer bent dan 173 bent ofzoo?
btw: Ik heb lang donkerblond haar, blauwen ogen, (krullen in mijn haar, geen avro:P)
Xx

Hey, nee ik denk niet dat meiden afknappen op een jongen die langer is dan 173 maar dat is gewoon persoonlijk omdat ik zelf niet zo groot ben, een meisje tussen de 173 en 180 zal waarschijnlijk veel liever een jongen van 184 willen... en afro bedoelde ik idd ook niet gewoon grote krullen tot rond je oren. Je hoeft niet onzeker te zijn want volgens mij ben jij best leuk. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png xx
:)) Dankje Simplee,,

Hou oud ben jee..? laat maar 13:D
:)) Dankje Simplee,,

Hou oud ben jee..? laat maar 13:D


Haha is dat een voorzichtige interesse?
ik vind dat juist mooi
ik vind dat juist mooi


sorry dat ik me overal mee bemoei haha maar wat is 'dat'?
:)) Dankje Simplee,,

Hou oud ben jee..? laat maar 13:D


Haha is dat een voorzichtige interesse?


Jaaa:))
Jmmr dat je geen Msn ofzo maaggg wisselen..
Vind je wel leuk meisje..

Weet wel leuk nieuw Topic denk ik:D


Haha is dat een voorzichtige interesse?


Jaaa:))
Jmmr dat je geen Msn ofzo maaggg wisselen..
Vind je wel leuk meisje..

Weet wel leuk nieuw Topic denk ik:D


http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png hihi, idd

wat voor topic dan of bedoel de reactie hierboven in een topic?
Want ik denk wel dat het verwijderd wordt door Kindertelefoon omdat het niet over dit onderwerp gaat. 😛
wat voor topic dan of bedoel de reactie hierboven in een topic?
Want ik denk wel dat het verwijderd wordt door Kindertelefoon omdat het niet over dit onderwerp gaat. :P

Deze reactie van Jijweethoeikheet! is verplaatst naar een nieuw topic http://forum.kindertelefoon.nl/sport-vrije-tijd-40/gwn-voor-de-fun-3203/, omdat het inderdaad niet over het onderwerp van dit topic gaat.
hee?


ik val op jongens met rood haar.. ja ik val op gingers!
voor de rest moet een jongen gewoon lief zijn ik geef eigenlijk niet zoveel om uiterlijk als ie maar niet echt lelijk is ..


haha


xo'


hahhahah ik viel daar totaaal niet op maar heb nu met de lekkerste ginger ooit:$
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz


heejeu, ik wil ff wat zegge(miss bemoei ik me hier veel te veel mee!!): je bent nog geen 30 ofzoo he?! kopop joh! dr komt dr egt wel 1 naar je toe!!!:D
eumm.... k vin t leuk als ie knap, slim, sportief enneuu het kapsel... dat maakt me niet veel uit as ie maar geen uitdejare40bloempotkapsel heeft!!!:D
enneuu verder.... veel jongens zien er idd sgattug uit als ze blozen!!;)
Wat vinden jullie eigenlijk van sproeten? Ik heb niet heel veel sproeten maar wel wat.

En wat betreft het kapsel, ik lees veel dat Justin Bieber kapsel erg goed bevalt bij meiden.

Ik heb meestal gewoon een kuif oid, maar wat voor een kapsel vinden jullie echt lelijk bij een jongen?
Wat vinden jullie eigenlijk van sproeten? Ik heb niet heel veel sproeten maar wel wat.

En wat betreft het kapsel, ik lees veel dat Justin Bieber kapsel erg goed bevalt bij meiden.

Ik heb meestal gewoon een kuif oid, maar wat voor een kapsel vinden jullie een echte afknapper bij een jongen?

een egte afknapper??
k vin denk alle kapsels wel leuk, als het maar geen uitdejare40bloempottenkapsel is!!!!:D
Haha oke ;p
Lief. Grappig, Soms vind ik een blouse very cute (maar je moet daar echt geen nerd in lijken). & een soort jb haar mar dan wat wilder ofzo. Haha
Wat ik wel erg belangrijk vind aan een jongen is dat hij er netjes verzorgd uitziet, dat hij lief en grappig is.
Liever heb ik ook een jongen die ouder is (:
Voor het uiterlijk heb ik graag een jongen met wat langer haar (jb haar wat veel voorbij kwam hier 😂 ) en een sixpack is ook nooit verkeerd :P

xx
Ik vind het leuk als iemand anders is dan de grote menigte. Ik vind het prettig als ik goede gesprekken met 'm kan voeren en me niet dom/slim voel bij zijn aanwezigheid. Hij moet lief voor me zijn en naar me luisteren.
ik ben ook zo gaan denke van hoe zijn uiterlijk eruit moet zien.

nu zit ik achter een jonge die absoluut nie leek op de jonge die er kwa uiterlijk gwn niet is zoals ik verwacht.

maar zijn innerlijk is zo leuk.

wat ik wil vertellen is je moet niet altijd op iemand uiterlijk afgaan. zo kom je de verkeerde jongens tegen.

je kan uiterlijk altijd verandere innerlijk niet
mijn ideale vriendje:

blond haar, mooie lach, niet te lijk maar ook niet te knap, niet al te slim, geen grote bril, sproeten, beugel, aardig, sixpach ofzo, netjes.
donker haar
leuke kleren (beetje wat elke jongen draagt)
goed figuur evt. sixpack
grappig (waar je lol mee kan hebben)
mooie lach
Hij moet zich een beetje stoer voor doen maar als je hem dan leert kennen dat die toch wel een klein hartje heeft... op een of andere manier val ik daar wel voor!
Ik vind jongens met bruin haar en bruine ogen knap. Sixpacks zijn ook sexy. Als ze grappig zijn vind ik ze ook leuk.
Wat vinden jullie leuk aan een jongen, qua kapsel, of sportif, of slim. Laat even weten (;

Hij moet: zeker weten grappig, lief, interrresant (dan kunnen we praten over dingen) en van een uitdaging houden dus ook sportief zijn. En gewoon een aardige jongen.
Ik vind dat ze je aan het lachen moeten kunnen maken, en dat ze voor je klaar moeten staan. Ze moeten je willen helpen met je problemen, en uiterlijk, tja.. kan leuk zijn maar ik val voor innerlijk..
Lief vooral
sixpack
iets langer dan mij
mooi knap
Ik vind dat ze je aan het lachen moeten kunnen maken, en dat ze voor je klaar moeten staan. Ze moeten je willen helpen met je problemen, en uiterlijk, tja.. kan leuk zijn maar ik val voor innerlijk..

owja, en ik vind vooral dat ze gewoon lief moeten zijn. niet van die mensen die stoer doen als hun vrienden erbij zijn, gewoon eerlijk. ze hoeven niet 24/7 met me bezig te zijn (dan zit je ook zo op elkaars lip, en ze moeten toch ook een eigen leven hebben?), maar als ik bij hem in de buurt ben, graag ook even laten merken dat hij ziet dat ik er ben 😃 (en in de pauzes enzow natuurlijk bij me komen staan :))

Reageer