Skip to main content
Vraag

volgens mij ben ik verliefd op me neef… (stiefneef)

• September 13, 2025
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Ster
Forum|alt.badge.img+1

Hallo mensen,

ik heb een probleempje en ik wordt helemaal gek van mezelf.

ik ben volgens mij verliefd op me neef. Hij is 15 en ik 13 hij is best knap en lang. Hij is mijn stiefneef. Want ik heb een stiefvader en dat is dus zijn familie. Ik ken hem nu ongeveer 5 jaar maar heb het gevoel alsof dingen heel raar zijn tussen ons. Want de hele familie heeft echt een goede klik en kan gewoon normaal met elkaar omgaan en praten. Wij kunnen dat niet we praten bijna nooit tegen elkaar en als we praten is het HEEEEL awkward….

een week geleden gingen zijn ouders trouwen en ik heb echt een te grote crush gekregen. Ik heb ook heel veel seksuele fantasieën over hem en denk constant aan hem. Ik wordt heel geil als ik aan hem denk. Ik wou op de bruiloft ook bij hem zijn maar hij was de hele tijd bezig. Ik wil heel graag gewoon een keer met hem kletsen ofzo we doen bijna niks samen. Ik kannen niet concentreren op school omdat ik de hele tijd over hem dagdroom. 

hoe moet ik zijn aandacht krijgen? Of dat we meer kunnen praten met elkaar. Want ik wil heel graag met hem op z’n minst vrienden worden. En misschien meer.. 

Ster..

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Het is normaal dat je op je leeftijd intense crushes en fantasieën hebt, ook op iemand dichtbij zoals een stiefneef. Dat betekent niet dat er iets mis is met jou. Het slimste is om je eerst te richten op gewoon vriendschap: stel eens een luchtige vraag, maak een grapje of zoek een klein onderwerp om over te praten. Zo bouw je stap voor stap meer contact op, zonder dat het meteen ingewikkeld of zwaar wordt. 💙

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 19, 2025

Ja ga gewoon naar hem  toe en vraag hoe het gaat  gewoon de normale vragen dan kun je zien of het hij dan ook nog leuk is