Skip to main content

voetbalmeisjes aantrekkelijk

• September 4, 2026
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij ons op de voetbal vereniging komen er steeds meer meiden voetballen, naast dat ze het best goed kunnen.. zijn sommige meisjes op het veld heel aantrekkelijk om naar te kijken.

hebben meer jongens hier last van? 

wat vinden de voetbal meisjes zelf ?

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 5, 2026

Ik weet niet van voetbal maar bij hockey is dat ook daar kijken soms ook van die jongens naar ons .

Mij maakt het weinig uit als ze ons aanmoedigen vind ik best.

Zolang ze niks geks doen laat ze lekker doen 

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • September 5, 2026

Ik heb niet zoveel met voetbal maar mijn vriendin doet het ook. En ik moet zeggen... zij en haar teamgenoten in tenue vind ik erg aantrekkelijk om te zien😍

En tbh ik vind ik meidenvoetbal leuker om te kijken....

Seashell 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 6, 2026

Hey, volgens mij is iemand mooi vinden helemaal niet raar of erg. Zolang het met respect is en geen gluren wordt. En sport is vaak om te doen maar ook naar te kijken 😉 en als je dan iemand mooi vind dan is dat prima toch. Mijn vriendin komt ook altijd kijken als ik speel en ze zegt vaak dat mn voetbal outfit me goed staat, nou dat vind ik dan wel leuk om te horen 😊 denk niet dat dit raar is hoor, sportkleding moet juist iets uitstralen. Nogmaals zolang het respectvol is is het gewoon prima denk ik. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 6, 2026

Hoi ik vind jongens in een stoere sport outfit met kort broekje ook aantrekkelijk, dus andersom komt ook voor. Lijkt me wel normaal hoor.

Groetjes Tjempie xxx