Skip to main content
Vraag

Voelt hij hetzelfde?

• June 8, 2025
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi,

Ik heb een jongen al een jaar geleden ontmoet op een online sociaal spel. Vervolgens hebben we normaal met elkaar gepraat en een tijdje geleden toen had hij mij toegevoegd op snap en flirtte hij met mij en zei dat ik knap was en ‘smash’ en allemaal hartjesogen emojis enzo. Vervolgens na een tijd wisten we van elkaar dat we elkaar leuk vonden en toen even later ging het ook mis door bepaalde dingen die hij had gepost. Het was zonder context  dus ik dacht van ‘waarom post je zoiets als je mij leuk vond’ Daarnaast had hij ondertussen ook met een vriendin van mij daarvoor geflirt en vonden we hem beide leuk. Hij schaamde zich, had sorry enzo gezegd en tegen die vriendin van mij zei hij dat hij zich afvraagt of hij het heeft verprutst tussen ons. Later heb ik het contact verbroken want na het gedoe met die posts wou hij niet meer dan vrienden zijn en kon ik dat niet aan. 

Een tijdje terug heeft hij mij ergens op toegevoegd en we zijn weer aan de praat geraakt. Toch begin ik hem weer leuk te vinden (heel erg) en denk ik veel aan hem. Hij zegt wel weer dingen zoals ‘knap’ en ‘smash’ en ‘je bent gewoon knap’ En ‘mooie kleding’ en die hartjesogen emojis maar ik twijfel of hij mij ook leuk vind net zoals eerder want hij voegt mij toch ook niet zomaar toe? Ook glimlacht hij veel op foto’s. Ik heb geen idee hoe het zit, misschien weet iemand van jullie meer of hebben jullie advies?

Groetjes!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Als je hem echt heel leuk vindt vind dan moet je gewoon aan hem vragen of hij wilt met jou als die dan ja zegt dan komt het wel goed groetjes xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@dreamy-d2! Dat klinkt best verwarrend, vooral omdat jullie eerder al dingen hebben meegemaakt die niet helemaal soepel liepen. Het is begrijpelijk dat je twijfelt over zijn bedoelingen, zeker als hij weer flirt en complimenten geeft, maar het toch niet helemaal duidelijk is wat hij wil.

Hij lijkt zeker interesse te tonen met die complimenten en emojis, en het feit dat hij je weer heeft toegevoegd en contact zoekt, kan een teken zijn dat hij iets voor je voelt. Toch is het slim om er niet te veel in te lezen zonder het zeker te weten, vooral omdat het verleden wat onduidelijkheid bracht.

Je zou ook eerlijk kunnen vragen wat hij precies wil of voelt, zodat je duidelijkheid krijgt en niet blijft twijfelen. Open communicatie kan echt helpen om misverstanden te voorkomen en te weten waar je aan toe bent. Hoe voel jij je erbij om dat gesprek aan te gaan? 

xx liefs Wolf 🐺