Vraag

voel me ongemakkelijk en niet mezelf in vriendinnengroep

  • 24 September 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, ten eerste bedankt voor het lezen!

Okeyy het zit dus zo, ik zat/zit in een leuke vriendinnengroep inclusief ik zelf zijn we met 6. Maar ik merk dat ik me op de een of andere een beetje ongemakkelijk voel en niet echt mijzelf kan zijn. Dit ligt niet aan hun maar aan mijzelf. Ik heb in de klas ook andere leuke meiden zitten waar ik het de laatste paar weken heel goed mee kan vinden, hebbben paar x afgesproken en ik merk dat ik veel meer mijzelf kan zijn en me eigenlijk niet ongemakkelijk voel. Maar ja het probleem is dus dat ik merk dat mijn vriendinnengroep het idee heeft dat ik overstap op andere vriendinnen maar zo bedoel ik het helemaal niet. Dus ja wat moet ik doen…

Hoop dat iemand kan helpen alvast thank you❤️

 

Ciaoo x me


2 reacties

Badge

Dit klinkt misschien raar, maar heb het er misschien over. Zeg tegen hun dat jij je de laatste tijd een beetje ongemakkelijk voelt bij hun en vergeet ook niet om voor jezelf te kiezen. Je moet doen wat JOU op je gemak laat voelen en niet bij iemand blijven alleen omdat je bang bent dat je ze pijn doet ofzo. <3

Geloof mij als je tiener bent gebeuren die dingen. Als puber zit je in een grote ontwikkelingsfase en leer jij jezelf kennen. Het is normaal om nieuwe vrienden te maken en mensen te ontmoeten die beter bij jou passen. Daar hoef jij je niet schuldig om te voelen.

Reageer