vindt zij mij leuk

  • 11 August 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hi,

ik heb nu iets van een halfjaar en crush op iemand, we snappen veel maar we hebben nog nooit ergens afgesproken ofz. ik zie haar alleen op school. 

Ik weet dus echt niet goed of ze mij nou ook leuk vindt want soms loopt ze bijv echt de hele tijd langs lokaal waar ik les heb en helemaal naar mij te kijken en zo, maar ja soms dan heb ik ook weer het gevoel alsof ze mij niet leuk vindt. Als er thuis iets kuts gebeurt ofz is ze wel bezorgd en zo. pas reageerde ze ook op mij dat ze echt heel trots op mij was. 

 

Ik denk dat ik haar binnenkor mee uit vraag maar ik wilde eerst gwn ff beetje weten wat jullie denken. Dus laat aub ff weten wat je denkt hah. Alvast bedankt


2 reacties

Hee Quincy,

Als ik zo jouw berichtje lees dan denk ik wel dat ze interesse heeft in jou! Dat op en neer lopen langs iemand zijn/haar lokaal dat herken ik maar al te goed! ;) Vooral lekker mee uitvragen, ik denk vast dat ze ja zal zeggen. Zo kunnen jullie elkaar nóg beter leren kennen!

Veel succes!

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

Ik heb op het moment letterlijk precies hetzelfde probleem. Ik vind een meisje echt súper leuk. Ik heb geen idee of ze me leuk vind, maar luister: MAAK OOGCONTACT. Als je oogcontact maakt, helpt het zo erg!! Ook als ze je nu niet leuk vind, je kunt er altijd voor zorgen dát ze je leuk vind. Maar als ik dit lees, denk ik dat Junia.r2581 gelijk heeft. Ze vind je wel leuk, vraag om haar nummer en doe af en toe een beetje ✨flirty✨. Ga vragen aan haar stellen, ik weet dat het miss eng lijkt,maar soms moet je mensen gewoon vertrouwen, ook al ken je ze helemaal niet.

Hoop dat het helpt!!

XX Queertje:)

Reageer