Vraag

Vindt ze mij leuk?

  • 16 October 2022
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus dit meisje in mijn klas (voor het gemak noemen we haar even Izzy is niet haar echte naam) en ik heb het gevoel alsof ze mij wel ziet aangezien ze redelijk snel reageert als ik app en ook vaak wel lacht om mijn grappen en toen ik armpje wou gaan drukken reageerde ze vrij snel en ze zij dat ze sterk was maar ze verloor en zij vervolgens ga je naar de sportschool ofzo zou dit een teken kunnen zijn dat ze mij wel ziet zitten?


9 reacties

Hoe kan ik dit trouwens het beste checken of ze mij ziet staan , ik zelf dacht met een foto van een meisje en dan zo van zo die is knap maar is dat te ver gaan of niet?

Reputatie 2
Badge +1

je kan altijd eerlijk zijn en zeggen dat jij haar leuk vind en dan kan je vragen of het ook wederzijds is.

ik kan begrijpen dat dit erg moeilijk is om te durven, maar dan is je enige optie geduld hebben en wachten tot zij jou vraagt.

 


Ik_

@ik_ 

Dat durf ik echt niet hoor 

Reputatie 2
Badge +1

@ik_

Dat durf ik echt niet hoor 

probeer haar dan smoor verlieft op je te maken of kleine hints geven dat jij haar leuk vind geven. bvb grapjes er over maken.

Reputatie 4
Badge +3

dingen vragen over relaties enzo en kijken hoe ze daar mee in staat.

@ik_

Dat durf ik echt niet hoor 

probeer haar dan smoor verlieft op je te maken of kleine hints geven dat jij haar leuk vind geven. bvb grapjes er over maken.

Zoals?

Reputatie 2
Badge +1

@ik_

Dat durf ik echt niet hoor 

probeer haar dan smoor verlieft op je te maken of kleine hints geven dat jij haar leuk vind geven. bvb grapjes er over maken.

Zoals?

dingen die je zegt tegen een vriendin zoals: wat is jou type?

Ik heb wat vragen aan haar gesteld alleen wil ze dus geen kids hebben (momenteel) hoe zou ik haar later over kunnen halen om ze wel te nemen want ik zou echt graag kinderen met haar willen 

Reputatie 4
Badge +3

Wachten jullie zijn nog jong voor kinderen. Je moet ook eerst verkering hebben.

Reageer