Skip to main content

Oke dus ik snap nu al 5 dagen de hele dag met hetzelfde meisje.  Ik vind haar tot nu toe wel echt leuk maar het is nog niet zoals verliefd zijn. En idk of het wederzijds is. Want gisteravond vroeg ik met wie snap je nog meer? Zij zei: (Naam)  En dus ik vroeg wie is dat. Zegt ze, een hele mooie jongen. Ik dacht al van FUCK! Maar toen vroeg ik oh dus dat is je crush… Maar toen zei ze nee ik mag toch wel hem gewoon mooi vinden? Dat ja enzo maar dus ze stuurt als we gaan slapen enz wel gwn hartje en gister zelfs kus emoji :0

Alleen dus ook net moest ik naar mn oma en toen hadden we dat tot zooo 💕 en dat ja, maar dus daar achter tekende ze een hartje, betekent dit iets?

Oja en ze stuurde deze: 💗dat bonkende hart

Ik zou het nog een tijdje afwachten, als een meisje iemand leuk vind wil die heel vaak met diegene praten. 

Het kan ook een meisje zijn die die dingen snel stuurt.

 


Hallo anoniemegast43 :)

Je kunt het vaak minder goed zien online dus ik geef je de tip om even een 1.5 meter wandeling met haar te maken en dan ondertussen misschien vertellen dat jij haar leuk vindt of vragen of zij jou leuk vindt.

-TheMightySlayer  <3


hey! Ik zou een keertje met dr afspreken zoals @TheMightySlayer  al zei.  En vragen wat ze van je vind. Houd ons op de hoogte! 


Bedankt voor de suggestie @TheMightySlayer !

Ik zei al wil je mn hoodie lenen omdat ze t koud had xD En toen zei zij oke isg:joy:

Het probleem is een beetje: Het is net 2 maanden uit met mn ex :/


Reageer