vindt ze me leuk of doet ze alleen aardig?


Badge

Hallo mensen, ik werk nu een tijdje samen met een meisje en ik vind haar echt leuk. We hebben vandaag erg veel gepraat wat we normaal wat minder doen want dan werkt ze met een vriendin samen. Ik moest na een tijdje diepvries gaan doen en toen ze klaar was met wat ze aan het doen was vroeg ik of ze mij wilde helpen en dat wilde ze. Daardoor hebben we uiteindelijk denk ik wel een uur lang gepraat over vanalles en nogwat.  Waarbij we het ook hadden over hoe oud we elkaar schatten, en ze mij 20 schatte😅(k ben lang dus vandaar). Ik schatte haar 15/16 omdat k wist dat dat klopte, en ik ook wist dat veel mensen haar vaak veel te jong schatten wat ze vervelend vind. Wat me opviel is dat ze op een gegeven moment mij ging kopiëren met hoe ik mijn mouwen had. (Ik heb ze altijd half opgestroopt) wat zij dus ineens ook had, ik doe dat altijd omdat het mooier staat bij mij vind  ik maar ik heb het haar nog nooit zien doen. Ook was het nou niet bepaald warm. (We deden diepvries lol). Na een tijdje hadden we het over vakantie en toen zei ze dat ze kamperen wel erg leuk leek maar dat ze t nog nooit had gedaan, ik zei dat k t ook nog nooit had gedaan omdat mijn pa dat niet wilde. Wat zei dus daarna ook als reden ervoor gaf. Ook liet ze duidelijk merken dat ze graag met vriendinnen enz op vakantie gaat. Aan het einde moest ik eerder weg en tijdens het opruimen vroeg ik wanneer ze weer werkte, ze zei dat ze een tijdje verlof had vanwege vakantie en dat ze dan weer alleen op de oude tijden zou gaan werken ivm school. Wat echt klote is aangezien ik niet op die tijden kan werken. Ik ging uiteindelijk nog even wat drinken kopen en toen stond zij daar nog te werken(ja was gepland). Maar ik vroeg dus wat k zou moeten kopen en uiteindelijk raadde ze me iets aan waarvan ze zei “dit is maar een keertje lekker, maar eigenlijk smaakt het nergens naar” wat ik een beetje raar vond want wrm raad je dat dan aan? Maar dat was t, sorry voor het lange en warrige verhaal. Maar doet ze alleen aardig tegen me? Vind ze me misschien wel ook leuk? Of is dat te vroeg om te zeggen. (Ze kende iig mn naam nog na 3 weken vakantie😂) En hoe kan ik een gesprek starten tijdens die tijd dat k dr niet zie (5 of 6 weken ofz)


18 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hai

Er zijn wel wat tekens van dat ze je leuk vind ja. Maat dat is altijd moeilijk te zeggen en ben ik zelf ook erg slecht in dus ik kan je daarop geen rips geven

Verder ga je haar nu dus natuurlijk minder zien maar je kan wel een paar keer langs komen als je weet dat ze werkt en als jij een keertje wel op die tijd kan. 

Als je een keer op de tijd kan werken wanneer ze werkt kan je aan je baas vragen of ze er die keer voor een keer misschien een plekje hebben.

Dan kan je het gesprek gewoon starten over vakantie en terugkoppelen op het kamperen en vragen hoe d'r vakantie was (waren er bijv vriendinnen mee? Heeft ze die gemaakt daar? Was het leuk? Enz). 

Mis kan je d'r ondertussen een beetje helpen ofzo dat vind ze denk ik wel leuk.

Je kan ook d'r sociale media proberen te vinden door te kijken of ze het account van de winkel volgt of kijken of het account van haar school volgt door in volgers haar letters van d'r naam in te typen en kijken of d'r wat komt. en misschien d'r achternaam achterhalen via je werk en opzoeken ofzo. Ts een beetje stalken maar ik doe dat ook altijd en meestal vind ik het.

Je kan ook als je een d'r praat gewoon vragen van heb je misschien insta (ofzo) als ze je leuk vind of aardig dan geeft ze die wel denk ik.

Groetjess

Als je nog meer vragen heb stel zeee

 

 

Badge

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik heb haar insta al en denk ik ook haar snap, maar is het niet raar dat k dr ineens volg? 

Ze kan je leuk vinden maar ik gewoon een aardige collega zijn.  Heb je haar snap? Anders zou ik gewoon random toevoegen en een gesprekje starten

Reputatie 1
Badge

Dat is wel een lastige kwestie Snapje. Ik denk aangezien zij graag met vriendinnen op vakantie wilt gaan dat ze daardoor niet per se met jou wilt gaan. Misschien ziet ze jou gewoon als collega of vriend als in vriend vriend, maar niet als crush. Alleen ik ken haar daar niet genoeg voor, dus sorry dat kan ik niet zeggen voor je. Ik zelf ben ook niet echt bevriend met meiden aangezien ik schuw voor ze ben. Vind het wel heel dapper als je haar zou vragen. Vind je haar echt zo leuk? 

Laat maar weten!

Groetjes, Simon

Badge

@Die ene Simon  ja idk ze praat niet echt tegen andere jongens ofzo, het is mij of dr vriendinnen. Zal k dan dr snap voegen of eerst op insta volgen?

Als je elkaar al kent kan snap best,  maar insta is wel wat veiliger

Badge

@Mimo waarom is insta veiliger dan?😅

 

Reputatie 3
Badge +2

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik heb haar insta al en denk ik ook haar snap, maar is het niet raar dat k dr ineens volg? 

Ja dat vinden ze meestal wel interessant niet raar.

Als ze je leuk vind springt ze ene gat in de lucht

Je kan gewoon een gesprek beginnen of gewoon dat doen in de winkel.

Als ze ernaar vraagt waarom je d'r volgt zeg je gewoon van ja ik dacht ik ga ff kijken en ik vond je. Of zeg je van ja ik kwam je insta opeens tegen (je  kan zeggen dat het je bij voorgesteld zag) en ik vond dat wel leuk.        Dan zegt ze wss zoiets van oh? Ja hoezo vond je dat leuk dan en dan kan je gwn zeggen van nou ik vond t laatst leuk om met ie te werken enzo en dan heb je een gesprek.

Groetjess

Als je vragen heb stel zee

Reputatie 3
Badge +2

@Die ene Simon  ja idk ze praat niet echt tegen andere jongens ofzo, het is mij of dr vriendinnen. Zal k dan dr snap voegen of eerst op insta volgen?

Je kan beginnen met d'r insta

Reputatie 3
Badge +2

Dat is wel een lastige kwestie Snapje. Ik denk aangezien zij graag met vriendinnen op vakantie wilt gaan dat ze daardoor niet per se met jou wilt gaan. Misschien ziet ze jou gewoon als collega of vriend als in vriend vriend, maar niet als crush. (…)

Groetjes, Simon

Het ging toch niet om of hij met haar me op vakantie kon en dat wilt ofzo toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?

 

Badge

@simon ging idd nie perse erom dat k mee ga nee, maar k dacht miss is t n hint dat ze me wel leuk vind ofzo

@Mimo waarom is insta veiliger dan?😅

 

Dat is nog zeg maar wat minder contact.  Als ze al foto's heeft hoef je niet meer te doen dan wat te liken. Bij snap moet je al echt wat meer contact hebben.  Of je moet natuurijk dmen bij insta maar ik zelf ben daar niet van. Ik heb op insta veel meer volgers als dat ik mensen op snap heb. 

Badge

@Mimo  ja volgensmij heeft ze geen posts…

Dan zou ik haar voegen op snap

Badge

@Mimo anders kan k dr wel eerst volgen en als ze me terug volgt dan voegen op snap? Of gwn meteen snap?

Ja dat is ook een goeie.  

Badge

@Mimo dat is nu te laat hehe.. ik heb dr gevoegd en ze voegde me terug. ik heb nu gwn hey gezegd maar nog geen reactie

Badge

toevallig net een snap terug en zei ook hoi, ik vroeg toen of ze idd de gene van werk was, en ze zei “yess!”. ik heb toen gezegd van oke ja ff checken. ze zei toen haha okee

Reageer