Skip to main content

Hoi, het nieuwe schooljaar is dus 3 net begonnen en ik zit in de 5de en ben dus 16.  Ik ben in deze klas bevriend geraakt met een meisje.  We kennen elkaar pas net maar we praten heel veel en we spreken ook af buiten school enzo dus het vertrouwen is hoog. Maar ik vroeg me af door bepaalde dingen of ze mij misschien leuk zou kunnen vinden, zelf heeft ze wel iemand maar dat is pas net en dat is een lange afstands relatie maar ze praat echt hele dagen met me, ze zat laatst nog allemaal aan me haar. Ze reageert meteen op al me berichten en ze wilde dus al de tweede week van school afspreken. Nou vroeg ik me af zou ze mij leuk kunnen vinden? en zou ik niet interessanter kunnen zijn dan die jongen die zo ver woont? Want zij ziet hem echt maar 1 keer in de maand ofzo. Ik zit tenslotte bij haar in de klas en ze woont een kwartier van me vandaan. Ik zie zelf altijd wel dat die afstands relaties niks worden. En mocht dit misschien niet kloppen en zou ze me niet interessanter kunnen vinden, vraag ik me in ieder geval wel af of ze me wel een beetje leuk vind. Zou dat aan me haar zitten ook specifiek iets betekenen?Wat denken jullie hier over?

Het klinkt idd alsof ze jou best leuk vindt. Als ze toch al zo snel met je af wilt spreken en aan je zit en dat soort dingen, is er best een kans dat ze je idd leuk vindt. Dit zou idd veel makkelijker zijn dan zo'n lange-afstandsrelatie, die werken nooit. Je zou eens aan een vriendin van haar kunnen vragen hoe serieus die relatie is.


onnodige quote verwijderd


Bedankt voor je reactie!


Reageer