Skip to main content

Hallo iedereen, ik ben een meisje van 16 jaar

Ik volg muziek en mijn muziek leerkracht (we hebben les met 2 voor het instrument zelf en het is die leerkracht) vind me misschien leuk. Ik vroeg me af of jullie misschien weten wat hij van me kan vinden?

Eerst was ik echt stil in de les, en na een tijdje begonnen we te sturen online, niet als leerkracht leerling, maar meer als vrienden. Als ik eerlijk ben, ik begon hem leuk te vinden toen, maar kan er natuurlijk niet veel mee doen want hij heeft kinderen en een vriendin. Ik stuurde eens mijn outfit door voor een trouw en hij zei dat het mooi was, in het echt zei hij dan dat het sexy was. Na een paar maanden zoveel te sturen (soms tot 3u in de nacht), pakte hij plots afstand omdat hij bang was dat de directeur er anders achter zou komen, maar ik weet niet of dit de echte reden is. Ik respecteerde zijn keuze, maar na 3-4 maanden begonnen we terug meer te sturen, niet zoveel als vroeger, maar meer dan normaal, dit is de situatie nu.

In de les lachen we heel veel, en we hadden het eens over oogcontact, en toen zei hij dat hij verblindt werd door mijn ogen, toen werd ik natuurlijk heel rood en zei ik ‘ik krijg het warm, maar dat kan niet anders dan dat ik jou zie’. Hij glimlachte dan wat verlegen.

Vorige week toen ik bij hem was, (we waren alleen), toen draaide ik me even om om naar de muur te kijken (er hingen schilderijen aan de muur), en toen ik terugkeek naar hem, keek hij volgens mij naar mijn kont, hij keek redelijk veel omlaag.

Ik ga eerlijk toegeven, ik vind hem zelf leuk, maar ik wil niks kapot maken bij hem thuis, of op zijn job.

Weten jullie wat hij van mij zou kunnen vinden?

 

Groetjes xx

Hey! Ik weet niet wat hij precies voelt. Maar als hij al een gezin heeft kan hij het hier het beste bij laten. En hoe oud is hij? Ik begrijp heel goed dat een docent aantrekkelijk is ik heb ook een lerares waar ik een gevoel bij heb gehad maar dat kan natuurlijk niet wat zijn. Dus ik heb daar niks mee gedaan, meer iets van dat ik haar bijzonder vind en meer niet. Ze is ook nog eens mijn baas in de klas en veel ouder, iets van 12 jaar verschil dus dat is geen eens een optie. Wou ik ook niet ondanks dat speciale gevoel. Jouw leraar flirt echt met jou, dat lijkt mij wel de grens van wat hij mag doen. Maar ik wil jou niet de les lezen ofzo hoor zo bedoel ik dit niet! Gewoon dat ik denk dat dit niet verder kan gaan dan flirten en zeker als hij nog een 'thuis' heeft.  Maar tuurlijk is het wel leuk als iemand je super aardig vind zeg maar dat snap ik zeker. 

Liefs Tover xxx


Reageer