Vindt mijn crush mij leuk?

  • 16 October 2021
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Dus er is een jongen (Thomas) van de andere klas die ik sinds vorig jaar mooi vindt. Ik ben nog maar van vorige jaar nieuw en ik zat in de andere klas waardoor we dus geen contact hadden.

Dit jaar zitten we de vrijdag voor vijf uur samen in de klas voor een vak. De eerste vrijdag van school zat ik voor Celine (een gemeenschappelijke vriendin en een meisje uit mijn klas) en Celine naast Thomas. Celine en ik zaten hele tijd te babbelen, maar Thomas was ook mee aan het luisteren of begon soms zelf te babbelen met Celine. Die dag hebben we 5 seconden gebabbeld omdat hij zich afvroeg wanneer k2 zoekt k3 begon. 

De week erna hebben we mega veel oogcontact gehad op de speelplaats. Ook stond zijn fiets plots in mijn rij wat ervoor niet was. Het was zelf één keer die week dat ik met een vriendin aan het praten was en dat ik wou kijken wie er voor me stond op een afstand en dat hij ook keek. Ik keek weer naar mijn vriendin en 2 minuten later keek ik nog eens en heel zijn vriendengroep keek naar mij.

Die week was het ook sportdag. Tijdens sportdag zelf is er niet zoveel gebeurd. Het was eerder toen sportdag voorbij was. Ik wou van de bus gaan en terwijl ik afstapte keek hij naar mij. Daarna liepen Nena (een meisje van lijn vorige school en een meisje van zijn klas) naar de fietsenstalling. Toen het gesprek van Nena en ik wat was stilgevallen begon hij zelf een gesprek met Nena, maar het was een heel vaag en raar gesprek.

Diezelfde avond kwam ik rond 0u30 achter naar een festival in onze buurt. Toen ik binnen reed zag ik in mijn ooghoek zijn vrienden en toen ik mijn fiets op slot deed hoorde ik ze zeggen Thomas zou dit tof vinden. 

De dag erna (zaterdag) heb ik hem toegevoegd op snap. Hij heeft me terug toegevoegd en toen Nena en ik samen waren die avond hebben we samen een foto gestuurd. Hij opende die de volgende morgen en stuurde gewoon een foto terug. Toen stuurde we nog één samen en zei hij doe de groeten aan Nena. Ik reageerde erop dat ik al thuis was waarna hij me skipte.

De week erachter heb ik minder naar hem gekeken doordat hij mij skipte.                                                                Fien ( een gemeenschappeijke vriendin) zei dat hij een open jongen was die direct met u zou praten. Die vrijdag hadden we weer dat vak samen en hij was inderdaad open en sociaal naar iedereen behalve naar mij. Ik en Nena zaten naast elkaar en hij kwam ook naast Nena zitten. Hij heeft heel de dag niets gezegd of gedaan. 

Ik ben weel een feestbeest dus ik ga vaak nog naar het straatje (een straat vol cafés). Zijn vrienden zijn daar ook altijd maar Thomas zelf nooit. Wel diezelfde vrijdag was hij er wel! 

In begin van de avond, toen hij toekwam keek hij me eerst super scheef aan maar toen kwam hij naar mij en vroeg hij hoe het ging. 

Heel de avond hebben Nena, Thomas en ik gedanst. Het was zo'n leuke avond. Ik had ook totaal de druk niet dat er iets moest gebeuren waardoor ik dus helemaal genoot. 

Hij wou hele tijd bij onze blijven want toen zijn vrienden hem mee wou nemen rukte hij zicht los. Ook als Nena en ik even wegging vroeg hij naar waar we gingen en als hij  even wegging vroeg hij of we zijn plaats bezet wouden houden. Hij praatte wel meer met Nena.

De dag erachter heb ik een filmpje van ons gestuurd en gezegd even sfeerbeeldje van gisterenavond. Waarna we nog even hebben gestuurd en tot de conclusie gekomen dat er meer partys moeten zijn. 

De maandag erop  zat ik met Nena te babbelen op een bankje. Zijn vriendengroep zat naast ons en hij zat praktisch naast mij. Ik zag hem kijken uit mijn ooghoek maar ik heb niet gekeken. 

De volgende dag in de fietsenstalling vroeg één van zijn plots een super rare vraag. Ze vroegen of ze het nieuwe meisje van STW was maar ze zit al even lang als ik op school en er is geen nieuw meisje. Ondertussen zag ik Thomas opnieuw kijken dus deze keer keek ik wel en lachte naar hem.

Die vrijdag had ik een spreekopdracht die ik moest voorbrengen. Achter mijn spreekopdracht vroeg hij welke vragen er in mijn ppt stond en wanneer het middag was zei hij smakelijk. 


Die avond zat ik weer in het straatje en hij ook. Het was niet zo'n goeie muziek. 
We hebben even gebabbeld over school enz en hij dat ik de beste was in presenteren. Voor de rest vroeg hij wat ik vond van de muziek enz.

Disndag was het donutverkoop op school en omdat ik in het presidium zit moest ik helpen met verkopen. Hij is naar mij gegaan om een donut te kopen en kwam later ook nog eens terug met een vriend. Toen ik met Nena tijdens de tweede pauze naar toilet ging om mijn fles bij te vullen begon hij tegen Nena te praten en ook stelde hij een vraag naar mij.

Als de bel was gegaan stond ik bij Nena en een meisje van hun klas en plots komt hij weer en begint hij te praten met dat meisje. Hij is veel eerder dan mij naar de fietsenstalling geweest en toen ik toekwam was hij er nog. 
Toen Ik afkwam draaide hij zich om eb keek hij ook.

Fien, Nena en ik zijn ook al even bang geweest dat hij Nena zou leuk vinden doordat hij veel met haar praat en super lief doet, maar Fien heeft eens subtiel gevraagd en hij zei dat hij haar alleen leuk vond als vriendin

Donderdag zei Nena dat Thomas was aan het spreken aan over mij. Hij vroeg of Nena in het presidium zat en ze zei nee en toen zei hij van Ellie zit in presidium.
Dezelfde avond stuurde hij plots naar mij en hebben we een lang gesprek gehad over the walking dead en een toets van sociale wetenschapen.

Tijdens de middag zei Nena dat hij het weer over mij had. Ze zij dat Ian weer vroeg aan Nena of ze naar the walking dead keek en ze zei nee. Toen zei hij weer van Merel wel. 
Toen school gedaan en ik naar Nena ging riep hij mijn naam en begonnen we te praten! 
Hij vroeg of het een goeie aflevering was van the walking dead enz en dan ook nog over de toets van sw. Ik vroeg of mevrouw de vragen vroeg dat ik zei en hij zei ja. Toen zei ik oké dat is dan 5 euro voor de vragen of een stuk chocolade en toen zei hij oké is goed.

Vrijdag hebben we mega veel verschillende dingen gebabbeld tijdens de les. We hadden het over series en ook over ideeën voor een inleiding, of we vanavond gingen uitgaan... 
Uiteindelijk heb ik beginnen kijken naar een serie waar hij zei dat ik moest naar kijken. Toen had ik hem er een bericht over gestuurd op snap maar hij antwoorde op foto. De rest van de avond hebben we gestuurd ook toen ik uit was. We hebben elkaar geplaagd enz. 

zaterdag gestuurd maar plots negeerde hij me. Ik dacht oké jammer maar hebben wel lang gestuurd. Plots stuurt hij 5 uur later begon hij weer te sturen over dat het een mooie aflevering was van the walking dead.

Nu studeren wel 6 dgaen achter elkaar en het gaat echt goed. 
Hij heeft me maandag chocolade gegeven op school en dinsdag wou hij een trui voor mij meedoen omdat ik koud had en LO had maar ik heb nee gezegd.

We hadden op chat ook zitten lachen dat we gaan vechten en toen school gedaan was en ik naar huis ging kreeg ik een snap van hem ook al had ik het vorige nog niet geopend.

Gisteren deed hij 's avonds plots super raar. Hij begon te stuurde via chat in de plaats van snap. Hij begon kort te doen enz zonder reden. Ik zei dat ik zin heb in kerst en plots zei hij 'bruh zo random' normaal zou hij daar heel in meegaan enz. en toen zei ik sorry ik ga wel zwijgen en toen stuurde hij gewoon een emotie en toen heb ik hem geskipt. 
Een uur later heb ik naar hem gestuurd slaapwel en hij zei ook slaapwel. Daarna stuurde ik van als er iets mag je het altijd zeggen en hij zei 'dankje gij ook' en toen zei ik thank you en kreeg ik vanochtend nog een bericht van hem van gisterenavond dat zei slaap maar ;).

We hebben dan vrijdagochtend even gestuurd en toen ik vanochtend smakelijk zei zei hij dankje jij ook en ik zei thanks en hij skipte. 
We hadden ook vandaag weer les samen en hij heeft me bijna niet aangekeken en niet tegen me gesproken behalve om gezondheid te zeggen. Toen ik naar huis fietste zag ik hij en zijn vrienden op de markt en toen ik omkeek om naar een vriendin te kijken keken ze allemaal naar mij. 

Die avond ben ik naar het straatje geweest en hij was er niet. Een paar van zijn vrienden wel maar hij zelf niet.  Ik was gisteren een beetje licht en heb weer gestuurd naar hem. We hebben een paar snaps gestuurd en toen dat hij vroeg of het leuk was en ik zei ja man negeerde hij me weer.

De volgende dag ben ik te weten gekomen waarom hij zo doet. Een meisje, Saar (een meisje uit zijn klas en ook een meisje uit mijn oude school) heeft iets gezegd tegen Thomas . Ze heeft gezegd tegen Thomas dat ik hem leuk vindt maar dat hij nog 2 maal moet nadenken over of hij een relatie zou willen met ik of niet want dat zij dingen weet dat hij niet weet.

Eerlijk gezegd ze weet niets want ik spreek niet slecht over andere mensen omdat ik dat gemeen vindt. 

Thomas had verteld tegen mij omdat ik vroeg of er iets was omdat we minder praten en sturen en of ik iets had gedaan. Hij heeft me dan verteld dat Saar dat zei. 

Ze heeft niets te vertellen en dat zegt genoeg bij het feit dat ze gewoon zei "Ik weet iets dat jij niet weet." 

Nu ik vertelde Thomas dat ik geen idee had over wat ze het had en dat ik helemaal in de war ben. Hij zei dat hij ook geen idee had waarover ze het had. Ik zei hem dat ik niet wou dat hij nu een slecht beeld over mij had maar hij zei dat ik daar geen zorgen over moest maken. Op dat moment zijn we ook gestopt met sturen. Ook op dat moment zei hij dat hij geen nood had aan een relatie.

Plots stuurde hij dezelfde dag 's avonds of ik geweend had in het straatje de dag ervoor. Ik zei dat ik niet had geweend maar dat ik gewoon even triest was maar dat ik voor de rest me rot geamuseerd heb. Toen vroeg ik of we wel gewoon vrienden konden zijn en hij zei sowieso er veranderd niets.

We hadden niet meer gestuurd tot nu maandag avond. Het was ongemakkelijk op school en ik wist niet hoe ik het moest doen dus stuurde ik naar hem of we de dag erachter achter school konden praten. Hij zei geen probleem dus de dag erachter spraken we af.

Eerst was ik wel bang dat hij niet ging komen maar toen ik in de fietsenstalling kwam en zijn vrienden vroeg waar hij was en iemand zei dat hij al door was, was ik opgelucht. 
Ik ging naar de plaats waar we hadden afgesproken en hij was daar. 

We hebben misschien (waarschijnlijk) 5 minuten gebabbeld over wat ik het wou hebben. Ik wou hem vertellen dat alles wat ik deed van sturen tot spreken als vrienden was. Dat ik hem wou leren kennen als persoon en vriend en niets meer. 
De rest van de 50 minuten hebben we zitten praten over allerlei verschillende onderwerpen.

Op het laatste vroeg hij "Zou je weten wat Saar er mee bedoelde of zegt ze gewoon iets." 
Ik zei "Eerlijk geen idee maar Ian ik ben niet echt van de drama. Ik ben daar echt maar dan ook echt niet geïnteresseerd in. Zelfde met roddelen. Het spreekt me niet aan. Als iemand roddelt over mij heb ik iets van Ik weet hoe ik in elkaar zit, mijn vrienden weten dat, het is aan hun om te geloven wat ze willen."
Hij vertelde dat dat sterk was.

Donderdag hadden we voor de eerste keer weer oogcontact. Ik was al triest die dag omdat ik het jammer vindt hoe het is gegaan en dat ik hem mis. 
Alsof hij mijn gedachten kon lezen begon hij plots te praten tegen mij bij de keuken en opnieuw in de fietsenstalling. 
Dus dat maakte me blij.

Gisteren (Vrijdag) hadden we weer les vandaag Ik zat al vroeger dan hem in het lokaal en hij is voor me komen zitten. Een deel van ons eindwerk is lesgeven aan enkele jaren jongeren maar gisteren moesten we als generale repetitie doen voor de klas. 
Ik moest als eerst en als ik klaar was lagen er sleutels op tafel. Ik vroeg van wie ze waren en Thomas zei dat ze van hem waren. 
Heel de dag door hebben we mega veel plezier gehad en gelachen tot en met! 
Hij vroeg tot hoe laat ik morgenavond (vanavond) mocht blijven op een fuif waar we allebei naartoe gaan. 
We plaagde elkaar hele tijd. Ik het zijn sleutels verstopt ofz 

In de fietsenstalling hadden we ook weer zitten praten en dom doen. 


Gisteren begonnen we dan ook weer met sturen maar het was hele tijd van we sturen, hij skipt, Thomas reageert dan op mijn verhaal. We sturen weer even, hij skipt weer en ik krijg dan een bericht of ik nog steeds in het café zat waar ik was. Ik had hem toen verteld dat ik bij Celine was samen met een vriend van hem een film aan het kijken. Hij ging eerst afkomen maar hij heeft toch niet meer gedaan omdat het al laat was en niet meer weg mocht. 

 

Ik ben gewoon momenteel in de war of hij me leuk vindt of hij me ziet als vriend


2 reacties

Wat een verhaal zeg. Ik vrees dat de enige manier om hier achter te komen is door het te vragen. Misschien niet al te direct maar eerder gewoon beginnen over hoe hij jullie ziet…

Succes!

Lucas

Laat hierboven beschreven is is het beste 

vertel hoe het is gegaan 

Reageer