Skip to main content

Hallo! Ik ben een jongen van 14 jaar en heb een zware crush op een meisje uit mijn klas. Ik vind haar super leuk maar ik weet niet of zij mij leuk vindt. Weet iemand hoe ik dit moet herkennen?

Ik wil ook niet te lang wachten met verkering vragen, want het schooljaar is zo om. Heeft iemand tips?

 

heyy,

 

Meestal kan je aan een meisje wel herkennen of ze je leuk vind.. (zelf ben ik ook een meisje btw)

hier een filmpje waar de meeste kenmerken in staan! 

 

https://www.youtube.com/watch?v=x-24x2NJMlk

 

 

En wat betreft het vragen.. Als ik jouw was zou ik daarmee wachten want je weet niet zeker hoe zij over jouw denkt en of ze jouw ook leuk vind..

Maar het is aan jouw als jij zegt dat je het liever wel doet,  dan houd niemand je tegen.

 

 

Xxx


@Mandy.xx  Bedankt voor de tips! Video heeft ook geholpen. Maar misschien nog anderen met tips?


heyyy,

meestal doet ze dan natuurlijk aardig en blij in de buurt van jou en heel veel lachen en glimlachen uiteraard! Probeer eens met haar te flirten en kijk hoe zij hier op reageert. Gaat ze met je mee of merk je dat ze het niet leuk vind? Vogel dat eerst uit voordat je haar gaat vragen. 

xxx


Reageer