Vraag

Vindt mijn crush me nou leuk of niet?

  • 13 May 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi! Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik heb een ontzettende crush op een jongen uit mijn klas voor ongeveer 3 maanden. We snappen minimaal 4x per week en dat al 3 maanden lang. Hij opent mijn snaps altijd binnen 5 minuten en mijn verhaal binnen 10 minuten. Dan lijkt het alsof hij me leuk vindt. Dan zijn we aan t snappen en doen we zo’n vragenlijst. Dan zegt hij dat hij me zou zoenen en dan vraagt hij: zou je met de ex van je bff nemen. Ik weet wat hij bedoelde want hij is de ex van mn bff (in de 1e dus dat stelt niets voor). Dan stuurt hij 😘 emojis. Dan stuurt hij ook dingen zoals: nee zo mag je niet denken je bent veel beter dan andere meiden en als ik een spiegel foto stuur: je mag niet meer onzeker zijn over je uiterlijk!! Dan zou je denken nou hij vind me leuk! Maar dan praat hij alleen maar over zn ex en over hoe sad hij is en friendzoned me weer en stuurt geen 😘 emojis ofzo meer en doet hij afstandelijk. Hij weet dat ik ooit een crush op hem had, maar miet dat ik nu crush heb. Hij heeft ook altijd crushes op andere meiden. Ik ben echt ten einde raad!!! Kan iemand me helpen? 

PS: sorry voor deze halve bijbel maar ja


5 reacties

Hoi, praat je ook veel met hem in het dagelijks leven?

Reputatie 1
Badge +1

jongens vinden meisjes leuk waarmee ze het beste bevriend zijn klikt gak maar het is zo:joy:

jongens vinden meisjes leuk waarmee ze het beste bevriend zijn klikt gak maar het is zo:joy:

Ja ik ben dus heel goed bevriend met hem maarja hij vind steeds iemand anders leuk

Hoi, praat je ook veel met hem in het dagelijks leven?

Ja, we zitten bij elkaar in de klas maar hij gaat volgend jaar naar havo.

Badge

Geef hem eens n complimentje en kijken hoe hij hier op reageert. Het hoeft maar iets kleins te zijn zoals mooi shirtje ofz. 

Reageer