Vraag

Vindt mijn crush me leuk?

  • 29 September 2023
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii, hier ben ik weer, ik zit weer in de knoop😄👍

Oke dus, vandaag hadden we op school formulieren die we moesten invullen. Op de formulieren waren vragen van: Met wie werk je graag samen, en met wie niet, wie mag je uit de klas en wie niet, met wie spreek je graag af en met wie niet... Je weet wel, dat soort vragen. 

Toen iedereen klaar was werden de bladeren ingeleverd en mijn vriendin die naast me zat had het blad van mijn crush gezien, en ze zei dat mijn naam erop stond!! Ik heb echt 1000X aan haar gevraagd of ze het zeker wist maar ze wist het %100 zeker. Ik vroeg dus of ze wist bij welke vraag mijn naam stond en ze zei dat het bij de vraag stond 'Met wie spreek je liever niet af na school?'

Het is nu avond en ik heb er de hele dag aan gedacht. En het is zoooo ongelooflijk verwarrend omdat dit 2 betekenissen kan hebben:

1.Hij vind me leuk, en wil me daarom niet ontmoeten omdat hij dan nerveus zal worden en verlegen (omdat hij dat ook is) 

2. Hij vind me serieus gewoon echt niet leuk en wil niet met mij afspreken omdat hij me irritant vind ofzo. 

Rede 2 is voor mij eigenlijk totaal niet logisch omdat ik NOG NOOIT gemeen of onbeleefd tegen hem heb gedaan, of eigenlijk tegen überhaupt iemand in de klas. Ik denk eerlijk gezegd dat rede 1 nog best kan kloppen omdat ik er wat ervaring mee heb, maar aan de andere kant is het misschien ook een beetje uit wanhoop(?). 

 

[ACHTERGROND INFO:

We hebben bijna elke dag sowieso 2 keer oogcontact omdat ik oogcontact probeer te maken. En ik heb hem laatst betrapt dat hij naar mij staarde. We hebben eigenlijk nog nooit een echt gesprek gehad, en we praten dus ook niet echt. Maar toch is er een bepaalde spanning tussen ons...Als je advies wil geven aan mij (hopelijk wel!!!) is het het best als je mijn andere posts ook nog leest zodat je weet wat er allemaal tussen ons is gebeurd. ]

Ik weet nu al wat de meeste van jullie gaan zeggen: Vraag het aan hem, praat met hem enz. Praten met hem is geen optie oke😭😭😭 En sowieso, dat blad waar mijn vriendin op het gekeken had dus eigenlijk privé moeten zijn dus maakt niet uit of ik durf te vragen of niet, het zal toch heel dom zijn als ik het vraag😭

 

Dit was het, geef me plzzzzz wat advies ik zou dat zoooo erg waarderen!!! Alvast bedankt! ❤❤


0 reacties

Geen reactie

Reageer