Vraag

vindt meisje mij leuk

  • 30 January 2024
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Ik vind een meisje leuk en ik heb al 3 x met dat meisje afgesproken (soortvan dates). En de laatste x begon ze over relaties enz en vroeg ook of ik weleens een relatie heb gehad.

Is dit een goed teken of slecht teken??


6 reacties

Badge

Is een goed teken ze wil meer van je weten. dus misschien wel geinteresseerd 🙂

Reputatie 3
Badge +1

Heyy HenkJan,

 

ik denk dat ze gewoon geïnteresseerd is in je leven. Hoeft niet perse te betekenen dat ze je meteen leuk vindt. Maar het is wel een goed teken, want ze heeft wel interesse. Ik stel voor om ook interesse terug te tonen, vraag anders naar haar seksleven.

Reputatie 5
Badge +3

Hii Henkjan1234, 

 

Wat onwijs leuk zeg! Ik denk voor nu dat ze wat interesse aan het tonen is, maar je kan wat aftasten of ze misschien meer van je wil. 

Je kan haar natuurlijk ook altijd verkering vragen. 

 

Succes!! 

Xoxoxxo

Badge

 

Heyy HenkJan,

 

ik denk dat ze gewoon geïnteresseerd is in je leven. Hoeft niet perse te betekenen dat ze je meteen leuk vindt. Maar het is wel een goed teken, want ze heeft wel interesse. Ik stel voor om ook interesse terug te tonen, vraag anders naar haar seksleven.

Hoi sofie

 

Wat zijn wel tekenen dat ze me leuk vind??

Reputatie 3
Badge +1

 

Heyy HenkJan,

 

ik denk dat ze gewoon geïnteresseerd is in je leven. Hoeft niet perse te betekenen dat ze je meteen leuk vindt. Maar het is wel een goed teken, want ze heeft wel interesse. Ik stel voor om ook interesse terug te tonen, vraag anders naar haar seksleven.

Hoi sofie

 

Wat zijn wel tekenen dat ze me leuk vind??

Heyy HenkJan,

 

Dat is een goede vraag. Ik denk dat ze je wel leuk vindt als ze veel bij je wil zijn, en veel met je wil appen. Ook denk ik dat ze je leuk kan vinden als ze veel meer interesse toont dan alleen wat je hierboven benoemd hebt.  Maar dat kan ik natuurlijk niet 100% zeggen. Dat is lastig. Je zou het haar kunnen vragen als je dat durft? En anders aftasten. Proberen gesprekken op gang te houden en kijken of ze hier in mee gaat.

 

kusjes

Reputatie 5
Badge +3

Hii HenkJan 

 

Weet je inmiddels al wat meer over de situatie, of ze jou ook ziet zitten??

 

Xoxoxoxo

Reageer