vindt hij mij nu leuk of niet?

  • 25 June 2018
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke zoals in de titel staat, ik heb een jongen in mijn klas en volgensmij vindt hij mij leuk maar ik weet het niet zeker. Eén van de voornaamste redenen waarom hij niet op mij is is omdat dat echt een beetje onmogelijk zou zijn. Maar goed hij staart altijd heel schattig maar ook een beetje eng naar me, en 1 keer moesten we met een vriendin van mij een opdracht doen en dat deden we bij haar thuis en ik besloot bij haar te blijven, maar toen vroeg hij heel lief of hij met me mee naar huis wilde lopen. Ook stemt hij altijd bij mijn insta polls, zelfs een keer eentje over wat ik met mijn haar moest doen. Zelf vind ik hem ook wel heel erg leuk en knap, ik ben alleen niet verliefd op hem. Maar goed als hij met zijn vrienden is doet hij heel raar en zijn vrineden doen ook heel raar tegen mij de laatste tijd. Ik ben op zich altijd erg aardig tegen hem geweest maar ik kan gewoon niet geloven dat hij mij leuk vindt. Mij maakt het niet echt uit of hij op me is of niet maar ik zou het wel erg fijn vinden om te weten zeg maar en ik probeer ook altijd heel open te doen tegen hem maar ik weet niet of dat wel zo goed lukt, wie kan mij helpen!?!??! Ik ben je echt eeuwig dankbaar!!!

1 reactie

Haha jaja jongens ze zijn heeeel ingewikkeld. Maar je kan altijd vrij snel zien of ze verlieft zijn. Zo te horen aan je verhaal denk ik dus wel dat hij verlieft op je is. En dat raar doen bij zijn vrienden is heel herkenbaar. Dan moet hij even laten zien dat hij dus alles behalve verlieft is. Maar dat speelt hij alleen maar. Ik zeg app hem is en bekijk hoe hij reageert. -Roos

Reageer