Skip to main content
Vraag

vindt hij mij leuk?

• April 22, 2025
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

Eigenlijk vind ik het heel ongemakkelijk om deze topic te maken, maar toch doe ik het. 

Deze is voor alle jongens. Als jullie met een meisje snappen die jullie wel een beetje leuk vinden, gaan jullie dan echt snaps timen etc. Gaan jullie nadenken over wanneer je het beste kan snappen  en wat je het beste kan zeggen of denken jullie helemaal niet?

Zou je ook een gesprek starten met een meisje dat je niet leuk vindt? 

Hebben jullie verder nog tips voor meiden die een jongen leuk vinden?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!!

Xx L.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Hoihoi, ja als ik een meisje leuk vind dan denk ik wel eerst na wat voor soort snaps ik stuur en wanneer ik die stuur, en soms maak ik dan snaps opnieuw enz tot die een beetje goed is. Nou nee, in principe niet echt, als zij begint ga ik er meestal wel in mee of start ik heel soms een gesprek met een antwoord op haar verhaal maar dat is eenmalig, meer dan 1x dan is de kans redelijk hoog dat ik je leuk vind. Ik heb alles uit het ik-perspectief geschreven omdat ik niet precies weet hoe dit bij andere jongens gaat maar hoogstwaarschijnlijk en van wat ik weet is het ongeveer hetzelfde.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

@waaromniet  

Bedankt voor je antwoord!

Update voor wie het uitmaakt: 

De jongen met wie ik praat begint zelf gesprekken en reageert snel. Zelf doe ik dit ook. Ik vroeg hem bijvoorbeeld waar hij heen ging (hij zat in de auto), en toen wist hij het niet. Hij ging het vragen en stuurde daarna nog een snap met waar hij heen ging, hij doet dus een klein beetje moeite I guess. 

Sorry als ik echt onzinnige dingen zeg, het spijt me als ik delusional doe, maar als iemand kan raden wat hij van me vindt of als iemand tips heeft; laat alsjeblieft weten!!

Alvast bedankt, 

Xx L. 

Bl0bs
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

Hai! Als ik snap met een meisje dat ik leuk vind probeer ik meestal een gesprek te blijven houden of te starten.  Ik time niet echt, maar als zij mij iets stuurt, denk ik wel na over wat ik terug snap. 

Ik zou wel een gesprek starten met een meisje dat ik niet leuk vind. Waarom niet?

En je vroeg om tips voor meisjes die een jongen leuk vinden. Ik denk gewoon misschien afspreken, en proberen een gesprek op gang te zetten.

anyways succes met fixen, voel je vrij om vragen te stellen.