Skip to main content
Vraag

vindt hij me leuk??

• April 24, 2025
  • 13 reacties
  • 242 Bekeken

xx-me
Forum|alt.badge.img+1

heey, ik zit al een tijdje te snappen met een jongen en vind hem echt leuk alleen ik weet niet of hij mij leuk vindt, weet iemand hoe ik dit kan weten want ik zie hem nooit in het echt maar alleen op snap.

voor jongens: als jullie iemand leuk vinden, zijn jullie snaps dan anders, en zo ja hoe?

voor meisjes: hebben jullie nog dingen waaraan je het kunt merken?

alle verdere info is ook welkom!😊😊

dankjeee

xx me

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

(Ik ben een jongen van 13 jaar)

Ik zit nauwelijks op snap dus ik neem aan dat je met snaps gwn berichten  bedoeld.

Maar toen ik met een meisje begon te praten die ik leuk vond toen ging ik wel haar veel meer appen dus echt voor uren lang, en ik ging veel vragen stellen om interesse te tonen. En uiteindelijk werd zij dus mijn vriendin daardoor.

En als hij ook wat interesse terug toont (zoals heel uitgebreid en open reageren) dan is hij miss op jou.

Maar ik weer julie situatie niet en niet hoe oud julie zijn dus ik kan niet echt goed advies geven denk ik. Maar ja van wat ik weet appen jongens zkr anders dan.

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 25, 2025

​thxx we zijn beide 15, hij reageert best wel snel en uitgebreid en stelt me veel vragen. hij zit in mijn klas en op school merk ik dat hij veel naar me kijkt maar niks meer. ik weet dat hij een crush heeft die met de 1e letter van mijn naam begint maar dat zegt natuurlijk niks. ik merk ook dat hij best vaak wel op mij reageert maar niet op mijn vriendinnen dus eigelijk lijkt het er wel op dat hij me leuk vindt. alleen durf ik hem niet te vragen.. nog bedankt voor de reactie ​@Anton!  xx me

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 26, 2025

Hoihoi, kun je niet proberen je vriendinnen die informatie bij hem of zijn vrienden los te krijgen en anders zeg je dat je je n keer vv en ddw wilt doen en als die waarheid kiest zeg je iets van "nu ben ik toch wel benieuwd wie je crush is" 

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 26, 2025

@nicolai2021 jaa dat zou miss wel kunnen, ga het proberen dankjee!!

xx 

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 27, 2025

heyy, update. ik heb dat van ​@nicolai2021 geprobeert alleen toen ik het vroeg zei hij dat hij dta echt niet kon vertellen, wat nu? xx

• Net nieuw
  • June 9, 2025

hey ik kan je wel helpen denk ik

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 13, 2025

hey ​@Timo12 , vertel maar!

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

@xx-me 
Hij stelt veel vragen en hij kijkt vaak naar je? Voor mij zegt dit heelveel en dan ook dat z'n crush de eerst letter van jou naam is??? 99 %%

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

Hij vind je leuk, maar als je wilt dat hij dat ook aan jou verteld moet jij ook laten zien dat jij hem leuk vind, probeer ook in het echt met hem te praten, staar af en toe express naar hem zodat hij ziet dat jij ook naar hem kijkt. 

Hij vind je sowieso leuk maar je moet gewoon even afwachten. 

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 24, 2025

hey ​@needankje dankjewelll, heb je nog meer dingen die ik kan doen zegmaar om te laten zien?

@JeBentNietAlleen ja zo zou ik ook denken alleen hij plaagt me wel enzo…

dus ja, maar goed dankje voor de antwoordennnn

xxx meee

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

hey ​@needankje dankjewelll, heb je nog meer dingen die ik kan doen zegmaar om te laten zien?

@JeBentNietAlleen ja zo zou ik ook denken alleen hij plaagt me wel enzo…

dus ja, maar goed dankje voor de antwoordennnn

xxx meee

juist zeker als hij je plaagt betekent het dat hij op je is, hij probeert jou aandacht te trekken met zijn plagen ( is een soort van flirten van jongens als ze een meisje vinden) dus als ik jou was zou ik niet zorgen maken over of hij op je is😂, enne als je wilt laten zien dat jij op hem ben kan je bijvoorbeeld staren enzo maar ik zou gewoon je zelf zijn en hem een soort van seintje geven van hé ik vindt jou ook leuk. ( dat kan direct maar ook indirect doe gewoon iets waar jij je fijn bij voelt.) en spannend is het sowiso dat heeft iedereen ook hij😉

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 17, 2025

mega tegenvaller…

ik was dus al een hele tij met aan het flirten (dacht ik) dus ik dacht dat hij me leuk vond. ik vroeg hem of hij mij ook leuk vond, hij wees me af… nu ben ik helemaal sad. ik weet nu niet of ik hem moet appen en zoja, wat dan? of juist niet… ik ken hem al best lang maar ik weet niet hoe hij nu over me denkt. iemand tips wat ik kan doen? 

xx

• September 3, 2025

Hoi (ben een jonge)

als jullie iemand leuk vinden, zijn jullie snaps dan anders, en zo ja hoe?

Ja ik ben wel anders ik ben meer chill via snap dat komt omdat je niet face to face praat.

Wat ik wel denk is als jonge dat hij je leuk vindt als een jonge mestaal een tijdje app met een meisje uit mijn beleving steekt hij er moeite in om contact te houden alleen zou ik wel voor taan gewoon in het echt af spreken want dat is toch anders