Vraag

Vindt hij me leuk?

  • 30 December 2022
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heet, ik heb een klein soort van probleempje ontwikkeld..

Ik ben dus ENORM verliefd op een jongen uit mijn klas, waar ik volgens vrienden veel aandacht van krijg.. Een paar voorbeelden vanwat hij doet:

  • Als hij iets bijzonders doet (een backflip, iemand afgooien bij gym, enz) kijkt hij mij als eerste aan
  • Hij staarde pas naar mn achtergrond van mn tellie (heb mezelf als achtergrond)
  • Mn vriendin zij due naam van een guy uit de klas van ‘das toch je type’ en toen keek hij heel sad

Ik weet echt niet wat ik noet doen, want als ik hem app, foet hij erg kort af en als ik hem ergens op toevoeg voegt hij mij niet terug.. 

Ik wil btw heel erg graag een vriendje, miss komt het daardoor.

Alle tips en gelijke verhalen zijn ofc welkom, groetjes me


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

ga eens een keer met hem in gesprek op school. Of vraag of hij je wil toevoegen op scoial media.

Reputatie 1
Badge

Ok volgens mij heeft hij een crush op je want dit klinkt precies als wat ik zou doen haha . Probeer m in doen-durven-waarheid met wat vrienden van je en als je wil ook hem te krijgen en laat een van je vrienden die vraag stellen . En dan dus als een van je vrienden (zeg ze heet Lisa) je crush (zeg die heet Sem) kies voor waarheid en dan vlak voordat ze de vraag stelt moet jij naar de wc ofzo, zodat het voor hem niet awkward is om t in je gezicht te moeten zeggen. Vervolgens als hij zegt dat hij een crush op je heeft dan laat Lisa dat weten en dan kan je het er met hem over hebben

 

In ieder geval succes, ik ken dit en het is ingewikkeld,. Ook als.jongen

Reputatie 4
Badge +3

ik denk idd dat hij crush op je heeft, gewoon x vragen.
de kans is wss heel groot dat ie wel ja zegt op wat je gaat vragen.
Succes!

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben het eens met iedereen @jaivy 

@anoniemqwerty @Jongen.12jaar.anoniem , waarschijnlijk een chrusch op jou…. 
suc6 en hou ons op de hoogte 

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

@jaivy @Jongen.12jaar.anoniem @anoniemqwerty @Mij_niet_gezien

Ik heb morgen natuurlijk weer school, maar ik ben zonkapot zenuwachtig om hem weer te zien…

Tils?

Misschien kan je hem laten merken dat je hem leuk vindt, bijv. Met hints of flirten. Of misschien wat meer contact na school, bijvoorbeeld vriendinnen worden met zijn zusje. Of een keertje (toevallig 😉) gaan naar de plaats waar zei en zijn vrienden hangen of skaten ofzo. Of je vriendinnen proberen meer over hem te weten te komen. Je kan ook op socials checken wat zijn hobbys zijn en daarmee oefenen, om het vervolgens te laten zien aan je vriendinnen in de hoop dat hij kijkt. Ook kunnen ze filmen en plaats je het op social media

Reputatie 7
Badge +15

Gwn lechen en staren naar hem, dan heeft ie het écht wel door….

 

kijk heb gwn 20/15 sec lang aan, en glimlach, zorg wel dat hij tereug kijkt, en dank ijk jij weg…..

 

ideetjeee? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer