Vraag

Vindt hij me leuk?

  • 19 September 2021
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Hii, 

Ik zit echt met iets heel erg lastigs en ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven want ik heb zelf geen idee meer wat ik moet doen. Ik ben op iemand en ik weet niet of dat wederzijds is. Soms zijn er dingetjes waarvan ik denk dat hij dus ook op mij is, maar ik weet niet precies wat dit allemaal betekent. Hij gaat bijvoorbeeld wel eens naast me staan en dan laat hij z’n arm rusten op mijn schouder, hij probeert me altijd op te vrolijken als het even tegen zit en hij komt sowieso wel vaak naar me toe om gewoon te praten. Hij doet ook altijd van die “gemene” dingen die grappig zijn en als hij die dingen doet is het vaak naar mij gericht. Dus heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen want ik heb echt geen flauw idee :)


4 reacties

Badge

Hey, je kan het op een subtiele manier vragen door bijvoorbeeld te vragen of hij iemand leuk vindt. Of expres dichterbij diegene gaan staan en kijken of hij dat ook doet, maar het lijkt mij wel dat het wederzijds is als hij expres zijn arm op jouw schouder legt en zulke opmerkingen maakt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, 
het kan wel zo zijn dat hij jou leuk vindt, maar ik ben het helemaal eens met Yeet, Je weet echt te weinig of hij je werkelijk leuk vindt, kun je ook bepaalde dingen noemen die hij doet en jij zegt van: hij vindt mij niet leuk? 

Badge


(onnodige quote verwijderd)

… kun je bepaalde dingen noemen die hij doet….


Haha eigenlijk zijn die er niet echt. Hij is gewoon altijd aardig, als ik  in de buurt bent komt hij naar mij toe en begint ie meteen met een gesprek en als ik praat glimlacht hij eigenlijk altijd

Reputatie 7
Badge +9

@existingperson 

Dat is zeker nice, ik zou gwn doen wat Yeet zei en hem vragen of iemand leuk vindt. Probeer het wel te vragen wnr er zo weinig mogelijk mensen zijn zodat hij zijn ware gevoelens duidelijker uit, als hij ongemakkelijk reageert, mag je van mij aannemen dat hij geinteresseerd is in jou 

Reageer