Vraag

vindt hij me leuk?

  • 27 April 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyy,

 

Ik vraag me al een tijdje wat af. Het gaat over de jongen die mij pestte. Hij vindt me volgens bijna iedereen leuk..


Ik merk sinds vorig jaar toen ik terug kwam van vakantie en er anders uitzag (haar geverfd) dat hij zich heel anders gedraagt wanneer ik in zijn buurt kom. Bijv stoerder of ongemakkelijker? Ook begonnen zijn vrienden na een tijdje weer te zeggen dat ik z’n chickie was of begonnen ze te fluiten enzo, hijzelf keek altijd echt heel lang en al helemaal vaak..

 

Ik had toen der tijd een vriend (nu nog steeds)  en hij kwam ruzie zoeken met hem en regelen om met mij ergens te praten. Mn vriend had hem ook op t laatste moment afgezegd want hij had dat ook gedaan en hij had er gwn geen zin in omdat hij zo achterlijk praatte enzo

 

Dus hij vroeg om met mij te praten (wat eigenlijk soort van z’n doel was) dus ik ging erheen en na een tijdje hadden we een “normaal gesprek” 


Hij zei zoiets als: “misschien zei ik inderdaad vaak de foute dingen zoals dat jij een hoer bent enzo” 

Maar hij zei bent dus hij vindt het nog steeds zo??


Maar hij probeerde volgens een paar vriendinnen/vrienden sorry te zeggen.. maar waarom zou je dan zeggen dat ik het “ben” als je sorry probeert te zegge


Anyways iedereen zegt tegen mij dat ik hem eigenlijk had moeten slaan voor dat


Ik begrijp ff niet wat ik hiervan moet denken.. maar bijna iedereen zegt dat hij mij nu leuk vindt, ikzelf hou me d’r niet echt mee bezig maar ik zie het niet echt dat hij me leuk vind.…

 

Ik weet t echt ff niet meer.. weten jullie miss wat het kan zijn?

 

xx Eshaa


1 reactie

Hey,

het zou best kunnen dat hij je leuk vindt maar als jij een vriend hebt en gelukkig met hem bent zou ik het gewoon laten. Hij heeft je ook gepest toch dus als ik jou was zou ik niks met hem willen. Maar als je hem kunt vergeven zou je vrienden kunnen worden of gewoon met hem praten. En voor derest laat mensen maar zeggen dat hij je leuk vindt als dat zo is dan is dat zo. En jij kunt bepalen wat je met hem wilt

 

xoxo

Reageer