Vindt deze leraar mij leuk?

  • 17 April 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben 13 en heb soms het gevoel dat een onderwijsassistente ( is iemand die de leraar helpt met vragen beantwoorden ) van mijn school mij leuk vindt hij zit mij heel vaak aan te kijken en ik kan er al niet tegen als mensen mij super lang aan staren en hij staart mij dan echt aan. Weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Zeggen dat je het niet fijn vind dat hij naar je staart. En het kan ook zijn dat hij je moet observeren.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja zoals @wilhelmavemela zegt en anders kijk je met een vragende blik heel lang terug. Ik doe dat spelletje wel eens in de klas wie het langst kan kijken en dat is wel grappig XD  . Maar ja idd anders vraag je zovan “kan ik iets voor u doen? “ ofzo….

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +2

Er bestaat zeker een kans dat hij verliefd op je is.  Ik weet dat staren echt vervelend en irritant is. Laat hem zien dat je hem NIET leuk vind en hem super stom vind . Wat @Julian12 zegt moet je zeker doen vraag hem wat je voor hem kan doen of wat er is . Of zwaai en zeg hoi . Wat je de beste kunt doen is hem negeren en doen net alsof dat hij niet is . 

 

Veel succes 

Emma

Reageer