Skip to main content
Vraag

Vinden witte jongens meiden van kleur aantrekkelijk?

• December 7, 2025
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Klinkt misschien als een rare vraag, Maar ik ben zelf een licht bruin meisje. Heb nu 1 keer een witte vriend gehad. Het was een leuke relatie maar jammer genoeg wel kort. Ik vond hem echt heel leuk totdat hij het uitmaaktte omdat hij "het niet meer voelde".  Ik heb gewoon met respect gereageerd en zei ja ik snap je wel, ik was zelf ook soms best nerveus. Hij vroeg of ik nog vrienden wou blijven en ik zei ja tuurlijk. we appte dus alleen soms en snapdagen. Maar hij liet me sinds het uit ging echt lang op afgeleverd soms wel 3 dagen. en ik dacht ja prima dan hoef ik geen vrienden meer te zijn. dus ik heb hem vandaag verwijderd en hij appte me vriendin een hele paragraaf waarin die zei stuur dit maar naar der door aub. er stond allemaal in dat hij me nooit leuk had gevonden en me lelijk vond en allemaal andere racistische dingen.

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 8, 2025

Hey! Dat hij dat deed is belachelijk en gefrustreerd gedrag. Hij probeert wraak te nemen ofzo terwijl hij zelf nauwelijks meer wat van zich liet horen. Dat ligt aan hem en niet aan jou hoor. En in het algemeen, jazeker is een mooie kleur aantrekkelijk! Het maakt mij persoonlijk niet uit welke maar elke huidskleur is mooi en sexy hoor. En als de persoon ook nog een sterke interessante, gezellige leuke meid is is het helemaal top! 😍😘😉  Zo denk ik iig. 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 8, 2025

Hey, ik denk dat vooral het innerlijk uitmaakt ❤️

Liefs Yusa 😘

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 8, 2025

Hallo 

Dit gedrag is onacceptabel en ongepast, zit hij op je school, ken je zijn ouders. Spreek hen hierover aan, want dit is ongelooflijk erg! En om op je oorspronkelijke vraag te antwoorden, voor mij speelt uiterlijk wel een rol en ik weet dat dat niet goed is, maar ik kan daar niks aan veranderen, maar ik hou wel van mensen met een licht getinte huid! ik vind dat echt wel aantrekkelijk! 

Hopelijk had je hier wat aan

Liefs anymoymous

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

Hey,

Mij maakt het niet uit hoe mijn lief er uit ziet, het innerlijk is het belangrijkst. Knap is natuurlijk altijd mooi meegenomen😉