Skip to main content
Vraag

vinden van relatie in mijn wijk

• 24 maart 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hallo ik ben anon1024K

Ik ben een jongen van 12

Ik ben op  zoek naar een meisje van mijn leeftijd in mijn wijk maar ik weet niet waar ik moet starten. Ik zit op een school verweg van huis waar vooral jongens op zitten dus dan gaat het lastig zijn. En verder weet ik nog lang niet iedereen die bij mij in de buurt woont dus tja wat nu?

Hebben jullie enige tips voor mij?

Groetjes, anon1024K

1 reactie

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi, naar een vriendin zoeken is niet altijd de beste optie. Je kan je er onzeker door gaan voelen als het je niet lukt. Maar als je er voor kiest om het toch te doen heb ik nog wel wat tips voor je πŸ˜‰

ga veel naar buiten, ik weet niet of je daar kan voetballen maar als dat kan zou ik dat zeker doen. Probeer op mensen af te stappen en vraag of je mee mag doen. Je kan ook vrienden maken die al wat meer mensen in je buurt kennen. Zo maak je een vriendengroep waar je regelmatig mee naar buiten kan. Iedereen mag er bij en dan kom je vast iemand tegen. Je wordt hierdoor ook wat bekender in je wijk dus dat is wel fijn denk ik. Als jij denkt dat er ergens kinderen van jouw leeftijd wonen bel dan gewoon is een keertje aan en wie weet vindt je iemand, misschien liefde of vriendschap 🫢🏻🫢🏾

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen