Ik ben 11 jaar en super onzeker, want ik heb echt een buikje en daarom denk ik echt dat jongens in de middelbare mij niet knap gaan vinden. Ik heb al best veel geprobeerd dus nu sla ik soms maaltijden over. Jongens, moeten meisjes een platte buik hebben om knap te zijn?
Hey,
Ik denk dat jongens echt niet alleen maar op uiterlijk vallen. Tenminste, de meeste niet. Daarnaast moet je je niet gek laten maken door van die schoonheidsidealen. De helft is gephotoshopt en de rest doen aan rare dieeëten die niet gezond zijn. Jij bent mooi zoals je bent en daar heb je geen plat buikje voor nodig!
dankjewel
Hey,
ik denk zelf dat het niet echt uitmaakt en je bent 11 dus ik zou er niet zo veel zorgen over maken en als een jongen alleen je leuk vind omdat je knap bent of dun bent is hij je zoizo niet waard. Een jongen moet je gwn leuk vinden hoe je bent.
Ja dat is zo
Ja, maak je maar geen zorgen hoor! En trouwens, sommige jongens vinden misschien wel een buikje leuk, het is echt niet dat iedereen alleen maar valt op slanke meiden.
Hey
Tuurlijk hoef je niet heel mager te zijn! Meestal heb je toch een shirt aan en zie je helemaal niet dat je eventueel een buikje hebt. Verliefd worden doe je trouwens op iemands innerlijk! Hoop dat je je hier niet meer zo onzeker over voelt want het hoeft helemaal niet!
Groetjes
Kaas123
Hey , niet elke jongen kijkt alleen naar hoe je eruit ziet er zijn veel jongens die meer op het innerlijk vallen dan op het uiterlijk!
Heyy, ik vind van niet, hoor! Ik denk dat het bij jongens niet perse gaat om uiterlijk maar of je een klik met elkaar hebt en je elkaar heel leuk vindt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes! Liefs, Naira193
Hey
Ik zie dat de gebruiker al verwijderd is, maar wil nog even iets toevoegen. Je hoeft niet om acceptatie van anderen te vragen om van jezelf te houden!
Ik ben 11 jaar en super onzeker, want ik heb echt een buikje en daarom denk ik echt dat jongens in de middelbare mij niet knap gaan vinden. Ik heb al best veel geprobeerd dus nu sla ik soms maaltijden over. Jongens, moeten meisjes een platte buik hebben om knap te zijn?
Nee meisje mog wel buikje heb als lief zijn dat doe meer
Hoi ik ben een meisje en zit in de eerste. Ik denk dat jongens ook wel op een meisje vallen met een buikje. Maar je hoeft jezelf natuurlijk niet te verhongeren om af te vallen. Als je echt perse van je buikje af wil kun je ook wat op het internet opzoeken. Dan vind je een goede gezonde manier om ervan af te komen. Hopelijk heb je hier wat aan,
Groetjes
<3
He! K ben zelf ook een meisje..En m zit in 1e..En k heb een buikje.. Nauw.. Of k t leuk vind of nie.. Er zijn best wat jongens die mij leuk vinden! Sommige zeggen : Ik vind meiden die dun zijn lelijk.. En dat fleurt me op..Sinds k in de 1e zit heb k heeel veel jongens vrienden.. En hun maken het niet uit of ik dik of dun ben!
Je bent mooi zoals je bent!
Groetjes!
Ik ben een jongen en het eens met
Groetjes liefs Julian X
Hoihoi,
Ik ben een jongen, en ik ben zelf een beetje verliefd op iemand. Vooral omdat ze heel aardig is. Ze is ook zeker mooi, maar niet per se zo ‘model’-dun. Maar dat vind ik ook echt niet zo belangrijk. Ik kijk zelf altijd eerst naar of ze aardig is enzo en haar interesses.
Groetjes Sam
Maak maar geen zorgen . Er zijn velen jongens die vallen op een buikje . Je hoef niet super dun te zijn
Emma
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.