Vraag

Vinden jongens donker aantrekkelijk?

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Heyyy ik ben een meisje van (bijna) 15 jaar en ben zelf Brown/darkskin. Ik vraag me nu al een tijdje af of jongens (en dan heb ik het vooral over blanke/lichte jongens) meisjes met een donkere huid aantrekkelijk vinden. En durven jullie op een meisje met een donkere huid af te stappen?

Ik vraag me dit af, omdat ik soms wel like een '’momentje'’ of hoe je het ook wil noemen met lichte jongens heb, maar ik durf zelf ook niet op ze af te stappen. Ik weet het gewoon nooit zeker. Please help!

Groetjes J-


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik vind het zeker mooi !  Ik heb nu verkering en mijn vriendin heeft o.a. Indische en Indiase voorouders en  ze heeft dus ook een tint en beetje dark en ik vind het mooi. Trouwens ook alle andere varianten 😉 voor mij kan iedere kleur mooi zijn, zeker als zij een leuke persoonlijkheid heeft en een mooie lach bijvoorbeeld, vind ik dan weer mooi. Iedereen heeft weer andere voorkeuren, bijvoorbeeld ook qua haar en make up enzo. Dus maak je geen zorgen, je bent vast prachtig en vooral een leuke meid en daar gaat het om 😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Hey! In mijn klas zitten allemaal verschillend uitziende en mooie mensjes ;) Ik vind het heel mooi en het gaat er ook om hoe je bent. Dus zeker weten dat jij knap en mooi gevonden wordt! 

Liefs, Tover xxx

Badge

@Tartan14  en @Tover01  bedankt voor jullie lieve reacties. Echt super fijn om dit te weten. Thanksss!!!☺️☺️

Reageer