Skip to main content
Heyy ik ben een meisje van 16 en ben zelf brownskin/darkskin wat je het ook wilt noemen iemand met een kleurtje. En ik vraag me echt af als boys meiden met een donker kleurtje aantrekkelijk vinden vooral blanke boys. En zijn jullie zegmaar ook bang om op een donker meid af te stappen?



De reden waarom ik me dit afvraag komt doordat ik blanke boys vaak naar me zie kijken maar nooit durven ze op mij af te stappen en ik denk vaak dat dit door mijn huidskleur komt. Ook wordt ik soms een beetje onzeker als ik iemand leuk vind dan denk ik vaak dat ik geen kans maak omdat hij vast niet op donker valt.



nou hopelijk krijg ik wat antwoorden van jullie en aub geen racistische dingen plaatsen!!
Heey,



Ik vind persoonlijk zelf een donkere huidskleur helemaal niet erg. Ik vind het wel mooi. Ik vind meestal darkskin zoals jij dat noemt best wel aantrekkelijk.



Maar ik doe daar dan ook niet moeilijk over. Het maakt me niks uit wat voor kleur iemand heeft. Het gaat om je persoonlijkheid en of je er verzorgd uit ziet. Dat is voor mij voldoende.



Echt bang zou ik niet zijn, maar donkere meisjes (valt me op) doen vaak heel stoer. En dat is dan voor mij een no go. Ik had in me klas ook een donkere meisje die ik toen best wel leuk vond. Maar die deed altijd heel stoer en die had zoiets van de school is van mij. En omdat ik best verlegen ben durf ik daar dan niet op af te stappen.



Zoals ik al zei ik vind donker of blank geen probleem. Iedereen is mooi. En zo'n kleurtje wat maakt dat uit? Alleen helaas zijn er nog steeds best veel mensen die haat hebben op mensen met een kleurtje. Of hun ouders vertellen dat de donkere mensen niet te vertrouwen zijn. En dat is best triest. Maar daar kun je helaas niks aan doen.



En als je iemand leuk vind. Schaam je dan niet voor je kleur. Het maakt je bijzonder. Het maakt je mooi. En het gaat natuurlijk om je persoonlijkheid (innerlijk). Als jij dan gewoon jezelf blijft komt het vast wel goed!



Gr:Mr.S
Mij maakt het niet uit. Persoonlijk denk ik dat donker zelf mooier is dan blank(licht), ik weet niet meer of ik blank mag zeggen.
Ieder zo z'n ding, in ieder geval.



Uiterlijk en huidskleur zal altijd een ding blijven, maar iemands gedrag zou voor een ander de knoop door kunnen hakken.

Als iemand eenmaal weet hoe lief en aardig jij bent, dan denk ik niet dat jouw enthniciteit echt uitmaakt.







-ItzzJustme,



Ik denk niet echt dat je iemands waardigheid krenkt door termen zoals "blank" te gebruiken.

Mensen hebben hier wel andere dingen aan hun hoofd, gelukkig.
Hoii,



ik ben zelf ook getint maar nu heb ik met een meisje die niet getint is. Het mooie is dat het inderdaad niks uitmaakt wat voor huidskleur of cultuur je hebt. Zolang je door blijft zetten voor je ware liefde kan je die ook echt krijgen.
Hey,

Ik ben blank en vind vaak meisjes met donkere huidskleur bestwel mooi.
Hoi ik heb een meisje ib mijn klas en sie heeft een huid alsof ze in de zon heedt gezeten maar dat heeft ze dan altijd. Ik vind haar best wel aantrekkelijk miss dat je hier wat aan hebt
Hoi,

Sommige jongens vinden dat wel aantrekkelijk maar veel jongens maakt het niet uit. Jongens kijken eerder naar andere dingen ( je snapt me wel)



JelmerHelper
Deze boi wel
Ik heb er niet heel veel mee maar het gaat meer om het innerlijk toch?

Ik vind dat eigenlijk niet erg soms vind ik ook donkere meisjes mooi nog nooit zen relatie met een donker meisje gehad want ik ken er heel weinig dusja maar als ik iemand zou kennen met een donkere huidskleur en ik haar leuk vind zou ik dat wel durven zeggen


Reageer