Vraag

Vind zij mij leuk?

  • 7 January 2022
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
  • Hallo beste mensen van het Forum,

    Ik wilde vragen of een meid mij leuk vindt. 

    Appen:
    Zij zit in mijn klas, ik appte veel met haar vóór de kerstvakantie. Ik begon altijd het gesprek. Langzaamaan begon ik steeds minder het eerste appje te sturen. Recentelijk stopte ik met het eerste appje te sturen en zij begint nu steeds vaker het gesprek. Het was eerst wekelijks,  maar nu appt zij om de 1-2 dagen als eerst. Een detail hieraan is dat zij altijd op deze manier begint “Trouwens, *vraag*” 

    Op school: 
    In de les zie ik haar wel eens mijn kant op kijken en dan wegkijken als ik terug kijk. Ik probeer altijd wel een gesprek te voeren in de pauze of wanneer wij voor een klaslokaal wachten op de leraar. Zij maakt altijd heel erg veel oogcontact, ze kijkt maar niet weg als ik met haar praat. Ik kijk altijd als eerste weg, want ik ben niet goed in zo lang oogcontact houden. 

    Ik wil vooral weten of ik een kans heb en manieren om te weten of zij mij leuk vindt. 
    Alvast bedankt!

    - SanoManjiro

8 reacties

Als ik dit hoor zou het goed kunnen. Ik kan het natuurlijk ook fout hebben hoor…

Maarre, ben jij ook op haar?

Reputatie 1
Badge +1

het is misschien nog te vroeg om dit te zeggen. ik zou goed contact met haar houden, niet teveel, niet te weinig. dan kom je er vanzelf wel achter als het close word tussen jullie

Reputatie 7
Badge +9

Als ik dit hoor zou het goed kunnen. Ik kan het natuurlijk ook fout hebben hoor…

Maarre, ben jij ook op haar?

Ja, daarom wil ik het zo graa weten haha

Reputatie 7
Badge +9

het is misschien nog te vroeg om dit te zeggen. ik zou goed contact met haar houden, niet teveel, niet te weinig. dan kom je er vanzelf wel achter als het close word tussen jullie

Oke, bedankt!

Hoi ik ben een meisje en als ik haar was zou ik jou wel leuk vinden. Maar ik weet het natuurlijk niet 100% of zij jouw leuk vind🙂

Reputatie 7
Badge +9

-onnodige quote verwijderd-

Bedankt voor je mening delen!

Badge +1

Ik herken dit zo erg, hahaha! Gewoon precies dit!


  • Op school: 
    In de les zie ik haar wel eens mijn kant op kijken en dan wegkijken als ik terug kijk. Ik probeer altijd wel een gesprek te voeren in de pauze of wanneer wij voor een klaslokaal wachten op de leraar. Zij maakt altijd heel erg veel oogcontact, ze kijkt maar niet weg als ik met haar praat. Ik kijk altijd als eerste weg, want ik ben niet goed in zo lang oogcontact houden. 

    - SanoManjiro

Omg, ik herken dit zo erg. Gewoon precies deze!

Ze is zeker geïnteresseerd in je, of dit als vrienden is of als meer weet je natuurlijk niet. Ik zou het wat langer aankijken en het uiteindelijk misschien voorzichtig vragen of aanvoelen.

Succes!

Lucas

Reageer